וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה החתימה את עידן שמש, אדם נוימן ימשיך לתמוך

מלך שערי הלאומית מלפני שתי עונות, שהיה שותף בכיר לעלייה של הפועל ירושלים: "הקהל והמסורת שעוטפים את הקבוצה גרמו להחלטה להיות קלה עבורי". נוימן יסייע כלכלית גם בשלוש השנים הבאות. גיא משפתי חתם במכבי יפו, אבובקאר בבני יהודה

הפועל פתח תקוה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית ואחרי שצירפה כבר את רז שטיין ומתן פלג, קבוצת האוהדים הודיעה היום (שני) על רכש נוסף: עידן שמש, החלוץ ששיחק בעונה החולפת בהפועל ירושלים מליגת העל ואום אל פאחם מהלאומית, חתם בקבוצה ממלאבס ויחזק את ההתקפה שלה בעונה הבאה.

שמש בן ה-31 סיים כמלך השערים של הליגה הלאומית בעונת 2020/21 עם 21 שערי ליגה וסייע להפועל ירושלים להעפיל לליגת העל. את העונה שעברה פתח עם ירושלים בליגת העל ובחודש ינואר עבר להפועל אום אל פאחם, וכבש בסך הכל תשעה שערים.

"אני מאושר לחתום במועדון גדול ומפואר כמו הפועל פתח-תקוה", אמר שמש לאחר החתימה. "הקהל, המסורת והאנשים שעוטפים את המועדון גרמו להחלטה להיות קלה עבורי. מחכה לפגוש את הקהל הכחול בהמוניו ביציעים, יחד נעשה דברים יפים העונה".

שחקן הפועל ירושלים עידן שמש. דני מרון
חובר לטסלפפה ורז שטיין. זה שוב ייגמר בעלייה? עידן שמש/דני מרון

הפועל פתח תקוה גם הודיעה על הסכם עם איש העסקים אדם נוימן לשלוש השנים הקרובות, עם אופציה לשנתיים נוספות. במסגרת ההסכם יכפיל נוימן בשנה הקרובה את הסכום שגייסו האוהדים (1.5 מיליון שקלים) אחרי שסייע בכמיליון שקלים בעונה האחרונה.

גיא משפתי, הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
עובר ליפו. גיא משפתי/לילך וייס רוזנברג

קבוצת אוהדים נוספת מהליגה הלאומית, מכבי יפו, הודיעה גם היא על החתמה היום: הבלם גיא משפתי עבר לקבוצה של איציק ברוך אחרי ארבע עונות בהפועל חיפה. משפתי בן ה-31, שהחל את דרכו בהפועל ראשון לציון, אמר: "שמח ונרגש להצטרף למשפחת מכבי יפו. מחכה בקוצר רוח לתחילת העונה ומאחל לשחקנים ולקהל הצלחה משותפת. היידה יפו!".

בנוסף, בני יהודה צירפה את שחקן ההתקפה קארים אבובאקר. החלוץ בן ה-26 מגאנה כבש 11 שערים והוסיף חמישה בישולים במדי הפועל עכו בעונה החולפת.

הפועל אום אל פאחם צירפה לשורותיה את המגן/כנף השמאלי טנוס בנא בן ה-21, בוגר מחלקת הנוער של בני סכנין ששיחק בעונה הקודמת בעירוני טמרה מליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully