וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה על סף סגירה בנוף הגליל, רז שטיין חתם בהפועל פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 18:14

היורדת מליגת העל צפויה למנות את המאמן שהדריך בעונה החולפת את מ.ס. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם. החלוץ בן ה-28 מאחד כוחות עם טסלפפה

שלומי דורה נמצא על סף סגירה בהפועל נוף הגליל, היורדת הטרייה מליגת העל. דורה בן ה-48 אימן בקבוצות רבות בצפון וכעת מגיע לראשונה לנוף הגליל, במקום שי ברדה שירד עם הקבוצה. בעונה האחרונה הוביל את מ.ס. כפר קאסם למקום הראשון ולאליפות הסיבוב בלאומית, אבל פוטר באמצע העונה כשהקבוצה במקום השני ובחודש מרץ מונה למאמן הפועל אום אל פאחם.

בעבר עבד גם בהפועל חיפה (שתי קדנציות), הפועל רמת גן, בני סכנין, מכבי אחי נצרת (שתי קדנציות), הפועל עכו (שתי קדנציות), מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה, הפועל אשקלון והפועל עפולה.

החתמה מרשימה להפועל פתח תקוה לקראת העונה הבאה: רז שטיין הצטרף לקבוצה והוא יאחד כוחות עם המאמן עופר טסלפפה. השניים היו שותפים לעליית הליגה של סקציה נס ציונה בעונת 2018/19 וינסו לשחזר את ההצלחה עם הפועל פתח תקוה. שטיין בן ה-28 שיחק בעונה החולפת בבני סכנין וכבש שני שערי ליגה.

שטיין ערך את הופעת הבכורה בקריירת הבוגרים נגד אותה הפועל פתח תקוה ב-2013, כששיחק בהפועל קטמון. בהמשךלבש גם את מדי הפועל עכו, חזר לקדנציה שנייה בצד האדום של ירושלים ושיחק גם במכבי הרצליה, סקציה נס ציונה, הפועל חיפה והפועל תל אביב. בקיץ האחרון חתם בבני סכנין.

"אני גאה ונרגש לחתום בהפועל פתח תקוה", אמר שטיין, "אני מאמין בדרך של המועדון ובטוח שאני יכול לעזור לו להתקדם ולהצליח. מחכה כבר למשחק הראשון מול הקהל המדהים של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully