וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 6 שנים: מנכ"ל מכבי נתניה ניב גולדשטיין מסיים את תפקידו

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 12:22

המנכ"ל המוערך עוזב בגלל חילוקי דעות עם הבעלים אייל סגל, עו"ד טל שגב שעבד לצידו בשנים האחרונות יחליפו. נבדקת האפשרות לצרף זר נוסף לחלק הקדמי

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4, כולל הנפת צלחת האליפות/ספורט1

מכבי נתניה הודיעה היום (שני) שמנכ"ל המועדון ניב גולדשטיין סיים את תפקידו. בהודעה הרשמית נכתב: "ניב גולדשטיין, מנכ"ל המועדון שהוביל ב-6 שנים האחרונות מפירוק לקדמת הבמה, יסיים את תפקידו בסוף החודש (30.6). עו"ד טל שגב, היועץ המשפטי של המועדון, שעובד לצידו של ניב בשש השנים האחרונות, יחליפו. טל מתמחה בדיני ספורט ובמשפט ספורט בינלאומי, עוסק מאז 2015 בליווי משפטי של ספורטאים, קבוצות ספורט וארגונים במקביל להיותו מנהל תפעול של חברה משפחתית".

ניב גולדשטיין מנכ"ל מכבי נתניה. ברני ארדוב
עוזב אחרי שש שנים. ניב גולדשטיין/ברני ארדוב

גולדשטיין היה אדם מוערך מאוד במכבי נתניה ובמועדון הרעיפו עליו שבחים רבים, הן בפן הכלכלי והן בפן המקצועי, בעיקר אחרי העונה האחרונה. לצד המחמאות שקיבל מגורמים שונים במועדון וכן בדירקטוריון, כבר בינואר, בעקבות חילוקי דעות בינו לבין הבעלים אייל סגל, הוא קיבל הודעה על פיטוריו. בנתניה היו גורמים שחשבו שאפשר יהיה להחזיר את הגלגל אחורה ולהשאיר את גולדשטיין, בתנאים אחרים, אולם המנכ"ל שמסיים את תפקידו החליט סופית שלא להישאר.

בתוך כך, בצוות המקצועי של המועדון, ממשיכים במאמצים להשלמת הסגל לקראת אימוני פתיחת העונה בעוד פחות משבועיים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השוער דני עמוס צפוי לחתום עוד השבוע על הארכת חוזה בעונה נוספת ובנוסף אליו נבדקת האפשרות לצרף שחקן התקפה זר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully