וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך שישכנע את זהבי? אוהד בוטאפוגו במשחק הנבחרת נגד איסלנד

בזמן שבריו דה ז'ניירו ממתינים לתשובת החלוץ, אוהד הקבוצה שחי בישראל, גבריאל, הגיע לחיפה עם דגל הקבוצה, עורר הדים וסיפר על כך לאתר "fogaonet"

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

בוטאפוגו ואוהדיה מוכיחים לערן זהבי פעם אחר פעם עד כמה הם מעוניינים שהוא יצטרף לקבוצה. זו לא רק ההצעה הכספית המפתה שהוגשה לו ועל פי הדיווחים מוערכת בכארבעה מיליון יורו, וזה הרבה מעבר לציוץ של אחד מבעלי הקבוצה, ג'ון טקסטור, שקרא לישראלי "לקפוץ למים של בוטאפוגו".

גם האוהדים בברזיל מציפים את הרשתות החברתיות ואת זהבי עצמו בבקשות להגיע, וכעת אחד מהם אף לקח את הנושא צעד קדימה והגיע ביום חמישי לאצטדיון העירוני בחיפה, למשחקה של נבחרת ישראל נגד איסלנד, כשהוא עטוף בדגל בוטאפוגו - מהלך שאולי יסייע טיפה לישראלי "להמר" על המעבר לברזיל.

זהבי כמובן לא שיחק ביום חמישי עם הנבחרת בעקבות פציעה, ובמכבי תל אביב עדיין משוכנעים שהוא יבחר להישאר בישראל ולהצטרף אליהם, אבל לגבריאל זה לא שינה יתר על המידה.

מאמן בוטאפוגו כיום הוא לואיס קאסטרו הפורטוגלי, אלא שבשנה שעברה הוא עוד אימן בקטאר וכשהחלו דיווחים על כך שהוא עשוי לעבור לבוטאפוגו, הוא זכה לביקור מפתיע ממספר אוהדים שחיממו את לבו ועזרו במסע השכנועים. מי שהחליט לפעול בצורה דומה היה גבריאל, שעל פי הדיווח מתגורר בחיפה מאז השנה שעברה ועל כן החליט להתייצב במגרש כשהוא עטוף בדגל בוטאפוגו ועל כן עורר לא מעט הדים.

בשיחה לאתר "FogãoNET", סיפר גבריאל: "החלטתי להגיע למשחק של ישראל נגד איסלנד ולקחת איתי דגל בוטאפוגו בגלל הסיטואציה עם ערן זהבי, שהוא השחקן הכי גדול בישראל. הרבה אנשים פנו אליי ושאלו אותי על בוטאפוגו ועל המצב עם זהבי, ואני חשבתי שזה מדהים שהם מכירים את בוטאפוגו במדינה. סיפרתי להם שיש מו"מ ושאני אשמח מאוד שהוא יעבור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully