וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא באיירן: "מופתע מההתנהלות של לבנדובסקי, חוזה הוא חוזה"

היינר התייחס לחלוץ שהביע פומבית את רצונו לעזוב: "לא הייתי פועל כך במקומו. אנחנו לא נזקקים, משוכנע שהוא ישחק כאן בעונה הבאה"

רוברט לבנדובסקי חוגג אליפות עם באיירן מינכן/מתוך טוויטר

אחרי שמונה עונות מלאות בהצלחות, תארים ורגעים בלתי נשכחים, הרומן בין רוברט לבנדובסקי לבאיירן מינכן חווה הקיץ טוויסט בלתי צפוי. שנה לפני סיום חוזהו, הכוכב הפולני הצהיר שהוא מעוניין לעזוב את בוואריה כבר הקיץ, כאשר המועמדת המובילה לצרפו היא ברצלונה. בבאיירן לא מתכוונים לוותר עליו כל כך בקלות, ובראיון שנשיא המועדון הרברט היינר העניק ל"בילד", הוא המשיך בקו התקיף של ההנהלה כנגד מלך השערים של הבונדסליגה.

"ללבנדובסקי יש חוזה לעוד עונה - וחוזה הוא חוזה", אמר היינר, "אני מופתע שרוברט בחר לדבר על הנושא הזה בפומבי, לא הייתי עושה את זה במקומו. הוא בבאיירן כבר הרבה זמן, זכה בהרבה תארים והפך לשחקן הטוב בעולם. אני חושב שהוא יודע מה יש לו בבאיירן, ההערכה אינה חד צדדית".

כאשר נשאל האם באיירן זקוקה לכסף ממכירת שחקנים, היינר התבצר בעמדתו: "אנחנו לא נזקקים, רוצים את השחקנים הכי טובים אצלנו ורוברט הוא אחד מהטובים ביותר. אני לא מודאג, הוא מקצוען שרוצה לשחק כדורגל ואני משוכנע שהוא ישחק כאן בעונה הבאה".

שחקני באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, סרג' גנאברי, ג'מאל מוסיאלה. Stuart Franklin, GettyImages
יעזבו בחינם? לבנדובסקי וגנאברי/GettyImages, Stuart Franklin

החלוץ הפולני אינו השחקן היחיד בקבוצה שמסיים חוזה בקיץ הבא. גם לסרג' גנאברי נותרה עוד עונה אחת בחוזה, והבווארים לא מצליחים להגיע לסיכום עימו על חוזה חדש, מה שעלול להוביל למכירתו כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

היינר נשאל האם באיירן יכולה להרשות לעצמה לאבד שני שחקנים בכירים בקיץ אחד ללא תמורה: "כיום העברות חופשיות אינן דבר חריג. בדיוק החתמנו את נוסייר מזראווי מאייאקס בחינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully