וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להתחתן באצטדיון של ברצלונה? עכשיו זה אפשרי

עודכן לאחרונה: 4.6.2022 / 21:58

מועדון הפאר נואש למזומנים ומציע את קאמפ נואו לאירוח חתונות (האפשרות הזולה מכולן: 1,600 יורו) ובשבוע הקרוב גם למשחקי אוהדים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

ברצלונה במצב כלכלי לא פשוט, זה לא סוד. מועדון הפאר מכר כזכור אפילו את הזכויות על שם האצטדיון המיתולוגי לחברת "ספוטיפיי" וכעת מציע חידוש: אפשרות להתחתן בקאמפ נואו. כן, כן. בתשלום כמובן.

בארסה הודיעה כי זוגות יוכלו לשכור את האצטדיון לטובת היום המיוחד שלהם, כאשר יוצעו להם חבילות שונות. האופציה הזולה מכולן תהיה "טרקלין הקרן" והיא תעלה 1,600 יורו. מדובר בחתונה קטנה, ל-25-50 מוזמנים. האופציה היקרה מכולן היא "אולם היציע" שמעניקה גם תצפיות על המגרש והיא זמינה תמורת 13,500 יורו, עם מקומות ישיבה ל-300 עד 1,000 אורחים.

הצעה נוספת היא המרפסת של קאמפ נואו, שתעלה בין 6,000 ל-7,000 יורו, בהתאם לכמות הנוכחים. היא מאפשרת היכרות מקרוב עם אחד המגרשים המפורסמים בכדורגל העולמי. כל זוג מקבל את החלל שבחר לשש שעות וכן סיוע באירוח וניקיון, לפני ואחרי האירוע.

יש לציין כי ב-2015 זוג התחתן בצדי המגרש.

ברצלונה כאמור נמצאת בצרות כלכליות ולאחרונה דווח שעליה לייצר הכנסה של מעל 500 מיליון יורו לפני סוף החודש כדי לאזן את הספרים.

בנוסף לחתונות, במועדון גם מציעים לאוהדים הזדמנות לעלות לשחק על הדשא הקדוש בשבוע הקרוב. החל מ-6 ביוני ועד 11 ביוני, אוהדים יוכלו לשלם 300 יורו כל אחד כדי לשחק במשך שעה בקאמפ נואו. חברים ובני משפחה יוכלו לצפות בהם תמורת 30 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully