וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה פתחה עונה: "הגדולה שלנו היא שיש רעב גדול יותר להצליח"

26.6.2022 / 17:30

המנהל המקצועי אלמוג כהן הצהיר: "נתניה זו המקפצה הכי טובה לאירופה כרגע, לא נהיה הבלחה לעונה". בני לם: "רוצים לפתח מסורת"

מכבי נתניה פתחה את עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי נתניה, הקבוצה הראשונה שהשלימה את מסע הרכש שלה בקיץ, פותחת הערב (ראשון) את אימוניה לקראת עונת 2022/23 ולפני כן גם קיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן בני לם והמנהל המקצועי אלמוג כהן.

הצהובים-שחורים סיימו את העונה הקודמת במקום הרביעי וחזרו לאירופה אחרי עשור, כשב-21 ביולי ייצאו לטורקיה כדי לפגוש את איסטנבול בשאקשהיר במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. שבוע לפני כן תתארח נתניה אצל מכבי תל אביב במשחק האירופיות, על הכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו.

יובל שדה עם עומרי גנדלמן/ברני ארדוב

בחודש האחרון צירפה נתניה לשורותיה את לירן רוטמן ואיתמר ניצן מבית"ר ירושלים, את החלוץ גיל יצחק מהפועל כפר סבא ואת הזרים מגרמניה אריך ברקו ופלוריאן הארטהרץ. המגן הצעיר רותם קלר חזר מהשאלה בדיושג'ור ההונגרית.


אלפים מאוהדי הקבוצה הגיעו לאימון ורבים מהם גם נכנסו לכר הדשא והדליקו אבוקות ורימוני עשן. בני לם הצטלם עם אוהדים, עומרי גנדלמן נישא על כפיים וגם המצטרפים החדשים זכו לאהבה.

עוד בוואלה! ספורט

ריקוד המוכנה: מכבי נתניה פותחת את האימונים במוכנות מלאה

לכתבה המלאה
השחקנים החדשים של מכבי נתניה: איתמר ניצן (מימין), לירן רוטמן, פלוריאן הארטהרץ, גיל יצחק, אריך ברקו. ברני ארדוב
השחקנים החדשים של מכבי נתניה: איתמר ניצן (מימין), לירן רוטמן, פלוריאן הארטהרץ, גיל יצחק ואריך ברקו/ברני ארדוב

בני לם אמר בפתח דבריו: "אנחנו רוצים להציג את הכדורגל המלהיב והמענג שלנו, לספק משחקים טובים ותוצאות טובות, וחייבים לקפוץ מדרגה ולהשתדרג עוד טיפה השנה. להשתדרג זה לפתח מסורת, זו המטרה שלנו. מסורת זה להיות גם בשנה הבאה באירופה. יש לנו קבוצה טובה, קהל שמביא נקודות ואני מאמין שנציג כדורגל טובה ומהנה. אם נעשה את זה, אין סיבה שלא נהיה במקומות טובים. כל הכדורגל הישראלי נהנה ממכבי נתניה".

על הקיץ שעברה הקבוצה: "עצם זה ששמרנו על רוב הסגל והבאנו שחקנים מצוינים, אין סיבה שלא נמשיך את הדרך שלנו. מגיע תודה על כך לאלמוג ולאייל. מכבי נתניה זה מועדון גדול וקבוצה גדולה. נכון שלא היה תואר 40 שנה, אבל יודעים שזה מועדון גדול. זה שאלמוג כהן הצליח להביא לכאן שלושה שחקנים מגרמניה, זה אומר הכול".

אלמוג כהן, המנהל המקצועי של מכבי נתניה. ברני ארדוב
"מקווה שמכבי נתניה תוכל להוציא כל עונה כמה שחקנים לאירופה". אלמוג כהן/ברני ארדוב

המנהל המקצועי אלמוג כהן: "ידענו לעבות את הסגל, זו הייתה אחת המטרות העיקריות שלנו. יש כאן סגל מאוד איכותי ומגוון שמתאים לפילוסופיית המשחק הברורה שלנו. היה לנו ברור שעלינו לסיים את בניית הסגל כמה שיותר מהר. אני רוצה לגרום לכך שמכבי נתניה לא תחכה שוב 12 שנה כדי לחזור לאירופה, לא להיות הבלחה לעונה אחת. זה צריך להיות מועדון שמתברג למעלה מתחילת העונה ועד סופה. הגדולה שלנו היא שיש רעב גדול יותר להצליח. יש פה רצון להשתפר כל יום".

על הביקוש לשחקני הקבוצה: "ברגע ששחקן מתקדם לאירופה, בעיניי כמנהל מקצועי זה מבורך. אני מקווה שמכבי נתניה תוכל להוציא כל עונה כמה שחקנים לאירופה, כי אז שחקנים ירצו לבוא לפה כי יידעו שזו מקפצה. אתה גם מקבל כסף על שחקנים כאלה וגם יכול לקדם את הקבוצה בעוד נושאים. כרגע, מכבי נתניה היא המקפצה הכי טובה לאירופה".

האזינו: רענן ברנובסקי על השינויים והמטרות של מכבי נתניה

הקשר עדן קארצב אמר בסיום מסיבת העיתונאים: "אני מוכן לציפיות, בלי זה אין סיבה לשחק בכלל. אני מתכונן לעונה הזו כמו לכל עונה ומקווה בפן האישי לעשות עונה טובה יותר מחצי העונה הקודמת, בלי פציעות. יש דיבורים, אבל אין איזו הצעה לצאת לאירופה כרגע. אני מתעסק בהצלחת מכבי נתניה ובארץ אני רוצה להיות רק בנתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully