וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד המוכנה: מכבי נתניה פותחת את האימונים במוכנות מלאה

26.6.2022 / 13:00

בזמן שהגדולות עוד מחפשות חיזוק, מכבי נתניה השלימה את מסע הרכש ותפתח את האימונים לקראת עונת החזרה לאירופה עם סגל מלא. המצטרפים, המבוקשים והסיכוי לקבל שוב את גיאגון: האם בני לם בדרך לעוד עונה מלהיבה?

10 המועמדים לתואר שער העונה של ליגת העל/ספורט1

אחרי השגת המקום הרביעי בסיום עונת 2021/22 והחזרה לאירופה אחרי עשור, מכבי נתניה תערוך הערב (ראשון) את אימון הפתיחה שלה לקראת העונה החדשה. בזמן שמכבי חיפה מחפשת חלוץ זר ומגן שמאלי ובמכבי תל אביב ממתינים לערן זהבי וצריכים לצרף עוד לפחות שלושה שחקני חיזוק, נתניה השלימה כבר בשבוע שעבר את מסע הרכש שלה והיא הקבוצה היחידה שפותחת את אימוניה בסגל מלא - עם שישה זרים ורכש ישראלי שכבר צורף.

כבר עם סיום העונה הקודמת החלו המנהל המקצועי אלמוג כהן והמאמן בני לם לחפש שחקני חיזוק. אחרי שרז שלמה נרכש מהפועל תל אביב, הוחתמו שני הגרמנים אריך ברקו ופלוריאן הארטהרץ, השוער איתמר ניצן והקשר לירן רוטמן הגיעו מבית"ר ירושלים והחלוץ גיל יצחק הצטרף מהפועל כפר סבא מהלאומית. רותם קלר שב לסגל אחרי חצי עונת השאלה בדיושג'ור ההונגרית ובמקביל נמכר המגן זלאטן שחוביץ' לפרטיזן בלגרד ואילו דני עמוס עזב לטובת מכבי פתח תקוה.

לירן רוטמן, בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
הראשון שחתם. לירן רוטמן/מאור אלקסלסי

התכנון המקורי של הצוות המקצועי היה לשחק העונה עם חמישה זרים, כדי להימנע מכאב הראש של הוצאת זר אחד מההרכב בכל משחק. אלא שהמגן השמאלי יהב גורפינקל התמהמה עם החזרת תשובה להצעה שקיבל, ובמקביל נפתחה האפשרות להחתים את פלוריאן הארטהרץ, שנחשב לאחד המגנים הכי טובים בבונדסליגה השנייה, וכך נתניה מילאה את מכסת הזרים שלה גם העונה.

"לפתוח את האימונים בסגל מלא, זו נקודת פתיחה מצוינת לקראת העונה הקרובה", אמר גורם במועדון. "לפחות נכון לעכשיו, הצלחנו לשמור על כל השחקנים הבכירים שלנו והשתדרגנו מקצועית בעמדות שרצינו, שזה השוער והמגן השמאלי. יש לנו סגל שהוא שלם כרגע, נצטרך לשמור עליו וזה לא יהיה קל. יש כמה שחקנים אצלנו שמעניינים קבוצות אחרות והעבודה שלנו תהיה לשמור על כולם. מבחינתנו הלוואי שמחר ייסגר מועד ההעברות".

כשאומרים בנתניה שהם הצליחו לשמור על כל הבכירים, הכוונה היא לשחקנים דוגמת כרם ג'אבר, אביב אברהם, עומרי גנדלמן ופטריק טוומאסי, שיש להם ביקוש גדול. למרות שלמועדון הגיעו הצעות כאלה ואחרות, אף אחת מהן לא הייתה גבוהה מספיק כדי לשכנע את הבעלים אייל סגל למכור או להעביר בטרייד.

עוד בוואלה!

חלון העברות קיץ 2022: השינויים בסגלי קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה
אביב אברהם שחקן מכבי נתניה עם עומרי גנדלמן. ברני ארדוב
הצליחו לשמור עליהם, בינתיים. עומרי גנדלמן עם אביב אברהם/ברני ארדוב

אחד השחקנים הבולטים בנתניה בעונה האחרונה היה הקשר פארפה גיאגון, שהושאל ממכבי תל אביב וכעת חזר אליה באופן אוטומטי. גיאגון מנסה להרשים את המאמן ולאדן איביץ' באימוני טרום העונה, אך יחד עם זאת, בנתניה יש מי שמאמין שאפשר יהיה, בקונסטלציה מסוימת, לקבל את השחקן לעונת השאלה נוספת.

מכבי תל אביב ונציגיו של גיאגון מנהלים בימים אלה משא ומתן קדחתני להארכת חוזהו בכמה שנים נוספות, כאשר על פי הדיווחים הצדדים קרובים לסיכום. ברגע שגיאגון יאריך את חוזהו, יעמדו בפניו מספר אפשרויות: להישאר כזר בקבוצה של איביץ', להימכר לקבוצה בחו"ל או לעבור לעונה נוספת בהשאלה לקבוצה בישראל, ואז לנתניה יש זכות ראשונים לקבלו (על פי החוזה שנחתם בזמנו, בעסקת העברתו של גבי קניקובסקי לקרית שלום).

לנתניה יש אמנם שישה זרים בסגל, אך ראשי המועדון מחזיקים בהצעות רשמיות מהארץ ומחו"ל על כל אחד ואחד מהם. "אם תהיה לנו אפשרות ריאלית לקבל את גיאגון לעונה נוספת, נדע למצוא את הפתרון לכך", אמר השבוע גורם בנתניה, כאשר במועדון לא פוסלים על הסף מכירה של אחד הזרים שחתומים כעת בקבוצה כדי לפנות מקום לגיאגון, אם וכאשר הדבר בכלל יעלה על הפרק.

פארפה גיאגון שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
בנתניה עוד מאמינים שניתן יהיה לקבל אותו לשנת השאלה נוספת. פארפה גיאגון/ברני ארדוב

העונה הקרובה תהיה סוג של עונת מבחן עבור מכבי נתניה וכמובן עבור המנהל המקצועי אלמוג כהן והמאמן בני לם. מעניין יהיה לראות אם המועדון שעשה התקדמות משמעותית בעונה האחרונה, יוכל לשמור על המשכיות ויציבות ואולי אפילו לבצע קפיצת מדרגה נוספת. המטרה המוצהרת של היהלומים תהיה להיכנס תחילה לפלייאוף העליון ולשמור משם לפחות על המקום הרביעי מהעונה האחרונה. המאמן לם ירצה להציג גם העונה קבוצה שתשחק כדורגל התקפי, עם לחץ גבוה בחלק הקדמי, בניסיון לתת שוב פייט אמיתי למכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע.

בנתניה הציבו לעצמם יעד של 6,000 מנויים לעונה הקרובה ואם זה אכן יקרה, כל משחק בית יהפוך לחגיגה גדולה. המשחק הרשמי הראשון יהיה ב-14.7, כאשר נתניה תתארח בגביע הטוטו אצל מכבי תל אביב, במסלול הקבוצות שמשחקות באירופה. שבוע לאחר מכן, הקבוצה תצא לטורקיה כדי לפגוש את איסטנבול בשאקשהיר במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully