וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "זה קרה גם גם במשמרות אחרות. יאניס לא הפסיד?"

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 0:13

מכבי תל אביב איבדה את האליפות לראשונה זה 4 שנים, אבי אבן: "זה קרה גם עם מאמנים אחרים. היה לנו דרופ אנרגטי". ג'ייק כהן: "כולנו אשמים"

דרק וויליאמס מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא הופיע הפעם. דרק וויליאמס/קובי אליהו

פעם מכבי תל אביב הייתה מגיעה לרגע האמת ויודעת שתנצח. היום (רביעי) הצהובים הגיעו למשחק מספר 3 בחצי גמר הפלייאוף, ופשוט הובסו בצורה משפילה בבית. אחרי השיאים השליליים ביורוליג, פיטורי המאמנים, ההשפלות בדרבים והאכזבות הבלתי פוסקות - מכבי תל אביב גם איבדה לחלוטין את האופי שלה, ולראשונה בתולדות המועדון, מפסידה סדרת פלייאוף של הטוב משלושה. בני הרצליה ניצחה 74:96, והעפילה לגמר, שם מחכה למנצחת בין הפועל ירושלים להפועל חולון.

צ'ינאנו אונואקו בני הרצליה מול אנטה ז'יזיץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
חטף נוקאאוט מאונואקו. ז'יז'יץ'/קובי אליהו

אבי אבן, שמונה לפני כשלושה חודשים למאמן מחליף במקומו של יאניס ספרופולוס, נשאל בסיום על העובדה שלראשונה בתולדות המועדון הקבוצה הפסידה סדרה של הטוב מ-3: "זה קרה גם במשמרות אחרות. יאניס לא הפסיד? זה קרה גם עם מאמנים אחרים וטובים לא פחות.

"הגעתי לפה לפני שלושה חודשים עם שתי מטרות - האחת לעשות פלייאוף והשנייה לקחת אליפות. לצערי לא השגנו את המטרה השנייה. לא אתעסק באם זה היה קורה עם יאניס או לא, אני יודע שמבחינתי השארתי את הכל על השולחן, נתתי מעצמי 24/7 ולפעמים זה לא מספיק. זה נורא מאכזב ועצוב. הפסדנו אליפות היום וזה הדבר היחיד שכרגע יושב לי בראש".

למה הפסידה מכבי את האליפות: "שילוב של הרבה דברים. מאז שחזרנו מהסדרה נגד ריאל מדריד היה לנו דרופ אנרגטי, התחלנו לספוג הרבה יותר נקודות ויש עוד כמה דברים. הפסדנו כאן תואר שאין דבר שרציתי יותר ממנו בתקופה האחרונה".

על הזרים שנבחרו: "יש חוק בחיים שנקרא חוק בדיעבד, היינו צריכים להחליט על חמישה זרים ואיתם הלכנו. להגיד אם היינו צריכים ללכת עם אחרים, זה לא המקום, לא רואה את זה ככה כרגע. אולי כשהכאב יתעמעם טיפה אני אראה דברים אחרת".

על חוסר היציבות: "אחד הדברים שהיה חסר לנו בקבוצה זה עוגן ויציבות, ברגע שאין עוגן ויציבות אז התנודות הגדולות מדי. לצד משחקים מדהימים ביורוליג, ניצחונות מטורפים בברצלונה ופה ברצף על ריאל מדריד ומילאנו, הפסדנו בחצי גמר הגביע, בחצי גמר הפלייאוף פה בבית, הפסדנו בשלושה משחקים בפלייאוף ב-20 הפרש, תנודתיות הייתה בעוכרינו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סקוטי ווילבקין מאוכזב מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא הצליח להושיע. ווילבקין/קובי אליהו

ג'ייק כהן: "אני מרגיש רע עם ההפסד, אני מרגיש שאכזבנו הרבה מאוד אנשים וגם את עצמנו. שיחקנו לא טוב וקשה להתווכח עם התוצאה, קיבלנו את מה שהגיע לנו. אני לא יודע להצביע בדיוק מה הייתה הבעיה, אבל הם קלעו כמעט 90 נקודות בכל משחק ולא שיחקנו טוב בהגנה, החטאנו זריקות פשוטות. היו לנו בעיות שחזרו על עצמן כל השנה, לא הצלחנו לשמור על עקביות לאורך כל העונה ואני לא יכול להצביע על בעיה אחת או על אשמים, כולנו אשמים". האם לא מגיע למכבי לזכות באליפות: "הרצליה הייתה יותר טובה מאיתנו ולא הגיע לנו לנצח בסדרה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully