וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: חסות חדשה לקבוצת הכדוריד של נס ציונה

עופר קניותר, מקבוצת קניוני עופר, יעניק חסות לקבוצת הכדוריד העירונית בנס ציונה, במסגרת פעילות וחיבור לקהילה, לענף הספורט, התרבות והחינוך בעיר. עשרות נציגים מהליגות המובילות בעולם הגיעו לאצטדיון בלומפילד באירוע הכטנולוגיה של Future Sport

עופר קניותר, מקבוצת קניוני עופר, יעניק חסות לקבוצת הכדוריד העירונית בנס ציונה, במסגרת פעילות וחיבור לקהילה, לענף הספורט, התרבות והחינוך בעיר.

קבוצת הדגל של המועדון מורכבת מקבוצת בוגרים אשר כוללת ברובה שחקני בית שגדלו בעיר נס ציונה ובמועדון, מחלקת נוער המורכבת מ-17 קבוצות אשר משחקות במסגרות ליגה וגביע כאשר כל קבוצה מונה בין 14-18 שחקנים. הקבוצות מייצגות את ישראל בטורנירים שונים בחו"ל ומביאות הרבה כבוד לעיר נס ציונה ובמיוחד למדינת ישראל.

כמו כן למועדון, ישנן קבוצות נוספות, בין היתר מחלקת ילדים שמונה לא פחות מ-400 שחקנים אשר יהוו את העתיד של קבוצת הבוגרים בעיר, מחלקת נשים החל מגילאי יסודי ועד לבוגרות.

קניותר. אסף לוי,
קניותר נס ציונה/אסף לוי

לדברי מאיה נבון מנכ"לית קניון עופר קניותר - נס ציונה: "אנו דוגלים ומאמינים בחשיבות חיזוק ענף הספורט בקרב הצעירים בעיר בראש ובראשונה מעוניינים לקרב את ילדיי בית הספר ובני הנוער בעיר נס ציונה אל מועדון הספורט אשר יקנה בעתיד ערכים שיובילו את הצעירים להיות אנשים טובים ואיכותיים יותר בעתיד". לדבריה: "אנו גאים להיות חלק פעיל בפעילות זו עם קבוצות הכדור יד של נס ציונה".

לדברי עמית כהן מנכ"ל עמותת א.כ נס ציונה: " אני שמח ומודה מאוד על שיתוף הפעולה עם מאיה נבון ועופר קניותר, שמחתי מאוד לשמוע שאותם ערכים בהם אנו דוגלים דרך הספורט משתלבים עם ערכי קניוני עופר. חשוב לי לציין שאחד הדברים ששמנו לעצמנו בשיתוף פעולה זה, זה קידום ספורטאי וספורטאיות העיר, למצוינות, חינוך והצלחה, בהמשך אנו נייצר גם אירועים משמעותיים עבור קהילת העיר".

הטכנולוגיות הייחודיות בספורט כבר כאן

באצטדיון בלומפילד בתל אביב נפתח ביום שלישי (31/5) אירוע Future Sport Israelבהובלת מכון היצוא ומנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה. במסגרת האירוע הגיעו לארץ עשרות נציגים בכירים של ליגות הספורט המובילות בעולם ובהם בכירים מהליגה הספרדית בכדורגל, הליגה האיטלקית בכדורגל ובכדורסל, ליגת ה-NFL , מותגי ספורט, משקיעים וענקיות מעולם התקשורת והספורט, במטרה להכיר את הטכנולוגיות הישראליות הייחודיות בתחומי הספורט והמדיה.

הכנס התחיל בדברים של יו"ר מכון היצוא איילת נחמיאס-ורבין לזכרו של היוצר, איש הטלוויזיה ומנחה ערוץ הספורט מודי בר און ז"ל שהלך לעולמו לאחר מחלה קשה. הקהל באולם כיבד את זכרו במחיאות כפיים למשך דקה.

נציגי החברות הבינלאומיות אשר הגיעו מגרמניה, צרפת, ספרד, סין, הודו, דרום אפריקה ועוד - שגויסו ברובן ע"י מערך הנספחויות הכלכליות של משרד הכלכלה והתעשייה ברחבי העולם, ניצלו את האירוע כדי להיחשף ולהכיר את עשרות החברות הישראליות המציגות והמשתתפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פיוצ'ר ספורטס 2022. לנס הפקות,
פיוצ'ר ספורט 2022/לנס הפקות

על פי נתוני מכון היצוא, בישראל פועלות היום כ- 220 חברות ישראליות המספקות פתרונות בתחום הספורט, עם היקף השקעות של מעל ל-700 מיליון דולר.

מוקד האירוע היה תצוגת תכלית של הטכנולוגיות הישראליות המובילות במגוון תחומים: שידור, מדיה, שיפור ביצועים, בריאות השחקנים, חוויית הצופה באצטדיונים, יצירת מקורות הכנסה למועדוני הספורט ועוד. במהלך האירוע התקיימו ארבעה פאנלים בתחומים שונים ובהם: שיפור ביצועים, אימוץ טכנולוגיות ספורט, Metaverse ועוד. בנוסף, מנחת הכנס מירב מילר קיימה שיחה של אחת על אחת עם יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל.

בין האורחים בכנס ניתן היה לראות את שחקן נבחרת ישראל ומכבי תל אביב בכדורסל לשעבר מיקי ברקוביץ', שחקן הכדורגל עידן ורד, שוער נבחרת ישראל לשעבר בוני גינזבורג, דני פדרמן מבעלי מכבי תל אביב בכדורסל, סגן שגריר בחריין בישראל, מנהל מחלקת הדאטה של קבוצת הכדורגל סביליה מספרד ועוד.

יו"ר מכון היצוא, איילת נחמיאס-ורבין: "ההיי טק הישראלי על המגרש, ולא רק בתעשייה אלא גם במגרשי הספורט הבינלאומיים. במכון היצוא אנחנו מאמינים ופועלים לכך שישראל תהיה מעצמה בכל מה שקשור לחדשנות בספורט באמצעות חשיפתן של החברות הישראליות המתמחות בתחום זה לקבוצות הספורט הגדולות בעולם. ההייטק הישראלי פורץ גבולות גם במגרש הספורטיבי ויעידו על כך עשרות רבות של פיתוחים ומיזמים חדשניים ופורצי דרך הנותנים מענה לעולם הספורט, אשר חלקם כבר משולבים במועדוני הספורט וגופי השידור המובילים. אנחנו שמחים מאוד על קיום האירוע זאת השנה השלישית ולראשונה מאז הקורונה במתכונת פיזית. הכנס עצמו מוכר כבר כאירוע משמעותי המושך גורמים בכירים מכל תחומי הספורט להגיע לישראל ולהיחשף לחדשנות שאנחנו מציעים גם בתחום הצומח הזה."

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully