וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה נבחר בגלל מצוקה בעמדה, הוויזארדס פספסו שחקנים עדיפים"

בבירה ניתחו את הבחירה בישראלי ובהאצ'ימורה כהכנה לדראפט הקרוב: "אולי הקבוצה באמת אוהבת שחקנים מהסוג הזה, אך זה הרגיש כמו ניסיון למלא חלל"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אירח את דני אבדיה/דוברות בית הנשיא

אחרי שבעונת 2020/21 סיימה שלוש שנות בצורת וחזרה לפלייאוף, וושינגטון וויזארדס הגיעה לעונה האחרונה עם הרבה ציפיות, וההתחלה הייתה מבטיחה. הקבוצה מהבירה הובילה את טבלת המזרח אחרי היישורת הראשונה של העונה, אך לאחר מכן התרסקה עד למקום ה-12 במזרח ואפילו לא השתתפה בטורניר הפלייאין. ב"בולטס פוראבר", אתר המסקר את הקבוצה, התייחסו לבעיות בבניית הקבוצה, קבעו מה המועדון צריך לעשות בעתיד והתייחסו גם לנציג הישראלי בוושינגטון - דני אבדיה.

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, רוי האצ'ימורה. Will Newton, GettyImages
באמת אהבו אותם או רק פתרו מצוקה? אבדיה והאצ'ימורה/GettyImages, Will Newton

תחילה, בניתוח ציינו כי הבעיה הכי דחופה בה הקבוצה צריכה לטפל היא עמדת הרכז הפותח. הוויזארדס החתימו בקיץ שעבר את ספנסר דינווידי, אך הוא הועבר בסיום חלון הטריידים לדאלאס מאבריקס ולא הגיע מחליף הולם לעמדה הזו. המשמעות היא שגם הקיץ הקבוצה תהיה בחיפוש אחר רכז בכיר.

בידיעה תהו האם הוויזארדס ינצלו את הבחירה העשירית בדראפט כדי לצרף רכז, בטח לאור ההיסטוריה הקרובה של הקבוצה בדראפט, לפיה בחרה שחקנים על פי עמדות אותן הייתה צריכה למלא ולא לפי הכישרון שלהם: "יכול להיות שהאמירות של הוויזארדס שהם אוהבים שחקנים מהסוג של רוי האצ'ימורה ודני אבדיה הן נכונות, אך שתי הבחירות הרגישו כמו ניסיון לפתור מצוקה שהייתה להן בעמדה, ובדיעבד הם פספסו שחקנים עדיפים ומשפיעים יותר".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. John Fisher, GettyImages
הוויזארדס צריכה לבחור שחקן בעמדה שלו? אבדיה/GettyImages, John Fisher

"גם אם הקבוצה תתאהב ברכז מהדראפט הקרוב, הפוקוס צריך להיות פחות על בחירה בכוח של רכז - הקבוצה פשוט צריכה עוד כישרון. למה לבזבז הזדמנות לשפר את הסגל רק כדי לטפל בעמדה שכרגע יש בה חוסר? הארגונים הטובים ביותר לא מתפשרים על מה שמתאים לסגל הנוכחי, אלא מסתכלים לטווח הרחוק יותר".

"לוויזארדס יש עודף של שחקנים כמו אבדיה, האצ'ימורה וקייל קוזמה שיכולים לשחק באותה עמדה. אם הקבוצה תוכל למצוא בדראפט שחקן בעמדה עם פוטנציאל גבוה יותר משלושתם, למה לא לשקול את זה? למה לא לשקול העברה בטרייד של שחקן אחד או יותר מבין השלושה?"

טייריס מקסי, פילדלפיה סיקסרס חוגג. רויטרס
נבחר 12 בחירות אחרי אבדיה. מקסי/רויטרס

כזכור, אבדיה נבחר במקום התשיעי בדראפט 2020, ושלוש בחירות מאוחר יותר נלקח אחד השחקנים הבולטים מאותו מחזור - טייריס האליברטון שנבחר ע"י סקרמנטו קינגס והעונה כבר הספיק לעבור לאינדיאנה פייסרס. מאוחר יותר בסיבוב הראשון נבחרו גם שחקנים שהתבררו ככוכבים עתידיים כמו טייריס מקסי מפילדלפיה (בחירה 21) ודזמונד ביין מממפיס (בחירה 30). במקרה של האצ'ימורה, שנבחר שנה לפני אבדיה באותו המקום, הוויזארדס פספסו את טיילר הירו שנבחר ע"י מיאמי במקום ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully