וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה סומן כנכס הטוב ביותר של הוויזארדס: "המניה רק תקפוץ"

בכתבה שנערכה ב-bleacherreport סומן הישראלי כקלף הטוב ביותר של קבוצתו לקראת עסקה "מפוצצת": "מהשומרים האמינים בקבוצה"

סטפן קרי חוגג את הניצחון של גולדן סטייט במשחק 3 של גמר המערב/מתוך חשבון הטוויטר הרשמי של ה-NBA

עונת ה-NBA נמצאת כעת בשיאה עם הגמרים האזוריים, אך באתר bleacherreport החלו כבר להתכונן לאוף סיזן ולקראת העונה הבאה. באתר העלו אייטם בו בחרו את הקלף הטוב ביותר של כל קבוצה לקראת עסקה אפשרית, כאשר דני אבדיה צוין ככזה מבין כל שחקני הוויזארדס.

"בהנחה שבראדלי ביל והוויזארדס יישארו ביחד, הקבוצה צריכה להתנהל כקונה", נכתב באייטם. "קונטביוס קולדוול פופ, קייל קוזמה וקריסטפס פורזינגיס יכולים להיכלל בעסקאות מעניינות, אבל אך אחד מהם לא יכול להיות נכס בעסקאות עם פוטנציאל להיות מפוצצות - דני אבדיה כן".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
"אחד השומרים הכי אמינים בקבוצה". אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

באתר המשיכו: "הוא רק בן 21 וכבר אחד השומרים הכי אמינים בקבוצה. הוויזארדס החליפו לו מספר עמדות והעמידו אותו מול מספר המאצ'אפים הקשים ביותר שיש, והוא הצליח לעמוד מול כל האתגרים הללו. הוא יודע איך לנווט בין חסימות ופעולות מסובכות בקו מחצית המגרש, יש לו רגל נגדית מהירה והוא חוסם טוב מאוד כשהוא מגיע לעזור בשמירה. רק ארבעה שחקנים בליגה ששיחקו כמות דקות דומה לשלו הציגו נתונים טובים יותר בהגנה".

בכתבה סייגו וטענו שאבדיה צריך להשתפר בהתקפה: "הוא צריך לקלוע יותר שלשות, אבל הוא דייק ב-52.5 אחוזים בזריקות ל-2. קבוצה אחרת (או הוויזארדס בעצמם בעונה הבאה) יוכלו להשתמש בו יותר כמוביל כדור וזה יעבוד טוב. לאחר שיעברו השנתיים שנותרו לו בחוזה הרוקי המניה שלו רק תקפוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully