וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך צפוי לפתוח בהרכב הצעירה מול לטביה, לוזון: "נגיע דרוכים"

1.6.2022 / 16:08

גיא לוזון תרגל בהרכב את הקשר בן ה-18 שהרשים במכבי תל אביב, וישתתף גם ביורו עד גיל 19. מורגן ימלא את מקומו של ליידנר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.6/ספורט1

קשרה הצעיר של מכבי תל אביב, אוסקר גלוך, צפוי לפתוח בהרכב הנבחרת הצעירה כבר בהופעת הבכורה שלו במשחק החוץ אצל נבחרת לטביה מחר (חמישי), כך עושה רושם לפי התרגולים של המאמן גיא לוזון.

כידוע, גלוך בן ה-18 קיבל ממלאדן קרסטאיץ' מספר הזדמנויות בהרכב מכבי תל אביב בישורת האחרונה של העונה החולפת, והרשים מאוד ביכולתו - מה שהקנה לו כעת את האפשרות להוכיח את עצמו גם בנבחרת ישראל עד גיל 21. גלוך, אגב, כמעט ולא יזכה לימי חופשה במהלך הפגרה כיוון שהוא יהיה גם חלק משמעותי בנבחרת עד גיל 19, שתחל את דרכה ביורו באמצע החודש. הכישרון הצעיר של הצהובים יחמיץ את פתיחת האימונים של קבוצתו, ויצטרף לאחר אליפות אירופה לנוער. כמו גלוך, גם בלם הפועל תל אביב סתיו למקין ישחק הן בנבחרת הצעירה והן בנבחרת הנוער.

מי שיפתח בין הקורות הוא חברו של גלוך לקבוצה, דניאל פרץ, כאשר בעמדת המגן השמאלי צפוי לפתוח זיו מורגן על חשבונו של דורון ליידנר שזומן על ידי אלון חזן לנבחרת הבוגרת.

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
ירשים גם בנבחרת הצעירה? אוסקר גלוך/אריאל שלום

קשר הנבחרת, עידו שחר שכבש את שער הניצחון הדרמטי מול לטביה בבית, אמר לקראת המשחק: "נבחרת לטביה עשתה חיים מאוד קשים גם לפולין וגרמניה, ואנחנו לא מקלים בה ראש אפילו בקצת. גם המשחק מולם בישראל היה מאוד קשה. צפוי לנו משחק מאוד קשה מולם, בסופו של דבר אנחנו רוצים לנצח ולהגיע למשחק מול סן מרינו אחרי ניצחון".

על שינוי הסגל לקראת המשחק הוסיף: "מבורך שהרבה שחקנים זומנו לבוגרת, זה סימן שמשהו אצלנו עובד טוב. לשמחתי אנחנו יודעים להתמודד עם זה בצורה טובה כי זה קרה גם לאורך הקמפיין וגם סבלנו מהרבה פציעות בסגל, אבל ידענו להתמודד עם זה כי אנחנו נבחרת עם סגל מאוד עמוק וחזק. הצלחנו כבר מההתחלה לעבוד על הטקטיקה שגיא לוזון הביא איתו. התאמנו על שיטת המשחק שהנחיל בנו, והיו לא מעט אימונים טקטיים, על מנת שבמשחק הקרוב זה כבר יוכל לעבוד על הצד הטוב ביותר".

המאמן גיא לוזון הוסיף לאחר האימון המסכם: "זה מרגש אותי לחזור, אחרת לא הייתי פה. אנחנו מצפים בכיליון עיניים לשריקת הפתיחה, אני מאמין בשחקנים ובצוות ונעשה את הכל כדי לעשות את זה. עבדנו קשה בימים האחרונים ואנחנו נגיע מאוד דרוכים למשחק. אנחנו מוכנים לקרבות האוויר ולפיזיות של הלטבים ואלו דברים שעבדנו עליהם".

הרכב משוער: דניאל פרץ, גיא מזרחי, זיו מורגן, אור בלוריאן, גיל כהן, נדב נידם, עידו שחר, אוסקר גלוך, סוף פודגוראנו, חמודי כנעאן, סתיו נחמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully