וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: סאדיו מאנה סיכם לשלוש שנים בבאיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 18:51

חלוץ ליברפול סגר את כל תנאיו ושוחח עם נאגלסמן על תכניותיו, הקבוצות החלו במו"מ בנושא. ריאל מדריד בעקבות סטרלינג

האנזי פליק ונבחרת גרמניה מתכוננים לליגת האומות/ספורט1

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על פרידה מג'סי לינגארד, שיעזוב את הקבוצה כשיסיים את החוזה בתום יוני. לינגארד הצטרף ליונייטד ב-2001 אז שיחק בקבוצה על גיל 9 ומאז היה בכל השנים במועדון, פרט לחמש עונות השאלות בקבוצות אחרות.

* ניס הודיעה שהפעילה את הסעיף ורכשה את מרצ'ין בולקה מפריז סן ז'רמן תמורת 2 מיליון יורו.

* פליצ'ה מאצו, שאימן בהצלחה את אוניון סן ז'ילואז והוביל אותה למקום השני בבלגיה וכמעט לאליפות, חתם על חוזה ל"פרק זמן לא ידוע" כמאמנה החדש של אנדרלכט, שם מחכה לו ליאור רפאלוב שמחזיק בחוזה לעונה נוספת.

* חוזהו של רומן סייס בוולבס הסתיים וקפטן נבחרת מרוקו אישר כי הוא עוזב את הזאבים ויהיה שחקן חופשי.

שמועות

* סאדיו מאנה סיכם את תנאיו לשלוש השנים הקרובות בבאיירן מינכן. פריז סן ז'רמן וברצלונה גם התעניינו בחלוץ הסנגלי, אבל הוא העדיף את אלופת גרמניה. מאנה שוחח ישירות עם יוליאן נאגלסמן ועכשיו באיירן צריכה לסגור את הפרטים מול ליברפול. השיחות בין הצדדים החלו אתמול.

* לפי "בילד", ריאל מדריד שוקלת ברצינות להגיש הצעה לסאדיו מאנה. הבלאנקוס לא תכננו מלכתחילה להחתים חלוץ בעל שיעור קומה (שאינו קיליאן אמבפה), אבל בימים האחרונים משנים גישה ועשויים להחתים את הכוכב הסנגלי.

* במקביל, אורליאן טשואמני מתקרב בצעדי ענק לחתימה בבלאנקוס. לפי "ל'אקיפ", הקשר האחורי של מונאקו דחה שלוש הצעות שונות של פ.ס.ז' - במה שנתפס על ידי ריאל כמעין "נקמה" על כישלון עסקת קיליאן אמבפה. טשואמני העדיף בתחילת הדרך את ליברפול שאף היא הגישה לו הצעה, אבל שוכנע להצטרף לריאל אחרי שיחה עם קרלו אנצ'לוטי.

* פבריציו רומאנו מדווח: ג'ורג'ו קייליני סגר בלוס אנג'לס FC, ויחתום רשמית אחרי פגישה שתיערך בימים הקרובים עם ראשי המועדון בלונדון.

* בספרד ובאיטליה מיישרים קו: ג'נארו גאטוזו בדרך להתמנות למאמן החדש של ולנסיה. קשר העבר הקשוח ייפגש עם בעלי הקבוצה בסינגפור וצפוי לחתום על חוזה עד קיץ 2024 עם אופציה להארכה עד 2025.

* בגרדיאן מדווחים כי ריאל מדריד הצטרפה לצ'לסי במירוץ אחר ראחים סטרלינג. חוזהו של שחקן ההתקפה של מנצ'סטר סיטי מסתיים בקיץ הבא, והוא עדיין לא הגיע להסכמה עם האלופה האנגלית על הארכת חוזהו. באתר של העיתון הבריטי הזכירו כי סטרלינג שיבח במהלך העונה החולפת את ריאל מדריד וטענו כי אנצ'לוטי מעוניין בו מאוד לאור האפשרות שלו לתפקד כשחקן כנף, חלוץ מדומה וחלוץ מרכזי.

* מבול הדיווחים בטורקיה בנוגע לטוני וואקמה נמשך. הבוקר נכתב ב"פנאטיק" כי בשיקטאש צפויה להציע לאקס הפועל באר שבע 2 מיליון יורו לעונה + בונוסים.

* עוד דיווחו בגרדיאן כי ווסטהאם קרובה להשלים את רכישתו של נאייף עקרד, הבלם של ראן ונבחרת מרוקו, תמורת 35 מיליון יורו.

* עתידו של כריסטוף גאלטייה בניס לא מובטח, כך על פי העיתונאי הצרפתי סנטי אוונה. לדבריו, הוא אחד המועמדים לפריז סן ז'רמן ועשוי להתאחד שם עם לואיס קמפוס, איתו עבד בליל. ניס החלה במגעים עם לוסיאן פאבר, שהוביל אותה למקום השלישי ב-2017.

* בסאן טוענים כי מנצ'סטר יונייטד בודקת בעניין אחר מצב חוזהו של מייסון מאונט ב'צלסי, כאשר על פי הדיווח השחקן שוקל מעבר מפתיע לשדים האדומים. למאונט נותרו עוד שניים בחוזהו בסטמפורד ברידג', כאשר שכרו הוא מהנמוכים בסגל הבוגר של הבלוז.

* אחרי שספגה ממנו שלושה שערים בקונפרנס ליג, רומא מנסה לצרף את שחקן הכנף אולה סולבאקן בן ה-24 מבודו גלימט, שמקווה להשאירו לפחות למוקדמות ליגת האלופות. חוזהו מסתיים ב-31 בדצמבר.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה לנתן אקה ולאולכסנדר זינצ'נקו כי הם חופשיים לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי במידה שיתקבלו עבורם הצעות מתאימות.

* לאחר שנטען כי ראפיניה החליט לעזוב את לידס, פבריציו רומאנו מדווח כי הברזילאי נמצא בראש סדר העדיפויות של הקטלאנים. מנגד, האנגלים דורשים 55 מיליון יורו עבור כוכבם.

עוד בוואלה! ספורט

זינצ'נקו דמע לפני המשחק של אוקראינה: "ילדינו מקווים שהמלחמה תיגמר"

לכתבה המלאה
ראפיניה שחקן לידס חוגג שער. רויטרס
מעורר עניין רב בקאמפ נואו, אך לידס דורשת עבורו סכום גבוה מאוד. ראפיניה/רויטרס

* ג'נארו גאטוזו המריא לסינגפור יחד עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש, במטרה להיפגש עם הבעלים פיטר לים ולהתמנות למאמנה החדש של ולנסיה.

* ז'ורז'ה ז'סוס צפוי להתמנות למאמנה החדש של פנרבחצ'ה. כל הפרטים בין המאמן הפורטוגלי לקבוצה הטורקית נסגרו והוא ימריא לאיסטנבול כדי לחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully