וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בפלייאוף: גמר חמישי ברציפות למכבי ת"א או היסטוריה להרצליה?

31.5.2022 / 16:04

משחק מספר 3 בחצי גמר הפלייאוף (21:00): במצב של 1:1 תארח הקבוצה של אבי אבן את השכנה מהשרון. הצהובים מקווים שווילבקין ישוב לעצמו, בהרצליה מגיעים עם המון ביטחון עצמי

משחקי הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי, 21:00). במצב של 1:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף תארח מכבי תל אביב את בני הרצליה במשחק בו המנצחת תעלה לגמר הפלייאוף והמפסידה תסיים את העונה. מכבי ניצחה במשחק הראשון ביד אליהו 76:82, הרצליה גמלה לה עם ניצחון ביתי משכנע 81:97. הערכות הן שלפחות 9,000 צופים ייצרו אווירה ביתית בהיכל.

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הבדל עצום במספרים בין הניצחונות להפסדים. ווילבקין/ברני ארדוב

הנתונים: מכבי תל אביב ובני הרצליה, או בגלגולה הקודם בני השרון, שיחקו פעמיים במשחקי הכרעה בפלייאוף/פיינל פור, כשבשני המקרים הצליחה מכבי תל אביב לנצח ב-2 נקודות בדיוק - 55:57 בחצי גמר הפיינל פור של עונת 2007/8 ו-69:71 במשחק החמישי של רבע גמר הפלייאוף בעונת 2009/10. המספרים של סקוטי ווילבקין בניצחונות של מכבי תל אביב בפלייאוף - 25.2 נקודות (4.5 שלשות ב-43 אחוזים), 4.7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. המספרים של סקוטי בשני ההפסדים של מכבי תל אביב בפלייאוף - 7 נקודות (שלשה אחת ב-15 אחוזים), 3 אסיסטים ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק. מוריס קמפ בפלייאוף עד כה - 18.6 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-27.4 דקות בממוצע.

במרכז ההתמודדות: סקוטי ווילבקין וכריס באב. כל אחד מהשחקנים הצטיין במשחק אחד והיה חלש במשחק אחד והתוצאה בסדרה בהתאם, 1:1.

שחקן בני הרצליה כריס באב. קובי אליהו
ימשיך לככב כמו אחרי שלהט במשחק השני? באב/קובי אליהו

בכמה מילים: התבוסה בהרצליה הובילה את מכבי תל אביב למשחק הכרעה רביעי העונה בכל המסגרות - הצהובים הפסידו בחצי גמר גביע המדינה ביד אליהו להפועל תל אביב, הפסידו במשחק השלישי בסדרת הפלייאוף של היורוליג לריאל מדריד, והניצחון היחיד שלהם הגיע בכפר בלום ברבע גמר גביע המדינה. במכבי יודעים שהרבה מאוד תלוי בסקוטי ווילבקין ובמשחק ההגנה הקבוצתי, ומאמינים שהשחקנים יתעלו וישימו את ההופעה הרעה מאחוריהם. עלייה לגמר תהיה החמישית ברציפות של הצהובים. מי שעומד מנגד הוא כריס באב, שניער את המשחק הראשון החלש והצטיין בניצחון הביתי של הרצליה. בהרצליה מגיעים עם המון ביטחון כדי להגיע לראשונה בתולדות המועדון לגמר הפלייאוף, ומאמינים שביכולתם לעצור את שחקני המפתח של הצהובים פעם נוספת ולנצח לראשונה העונה ביד אליהו אחרי שלושה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully