וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה הביסה 81:97 את מכבי תל אביב והשוותה את סדרת חצי הגמר

מחזיקת הגביע התפוצצה על השחקנים של אבי אבן, שהציגו הגנה חדירה והרימו ידיים עוד ברבע השלישי. כריס באב הצטיין (23) והוליך את חבריו לניצחון ענק שכפה משחק שלישי ומכריע בסדרת חצי גמר הפלייאוף (רביעי, 21:00). וויליאמס היה היחיד שתפקד בצד השני

בני הרצליה כפתה משחק שלישי ומכריע בסדרת חצי גמר הפלייאוף כשהביסה הערב (ראשון) 71:87 את מכבי תל אביב במשחק מספר 2. המקומיים פתחו בסערה וברחו ליתרון דו ספרתי עוד ברבע הראשון. שחקני האלופה הצליחו לקזז מעט את הפער, אך החבורה של אורן אהרוני הגיעה עם הסכין בין השיניים וברחה ל-20 הפרש ברבע השלישי ולמעשה סגרה את הסיפור. גם קולות של חזרה על השחקנים של אבי אבן ברבע הרביעי נענו ביכולת נהדרת של כל שחקני הרצליה, ושתי הקבוצות ייפגשו למשחק שלישי ומכריע ביום רביעי ב-21:00.

כריס באב שהיה חלש במשחק הראשון היה המצטיין של הרצליה (23). צ'ינאנו אונואקו שוב היה נהדר, כשמוריס קמפ המשיך ביכולת הגבוהה שהוא מציג בפלייאוף. קווינטון הוקר חזר לעצמו גם הוא והרצליה הזכירה לכולם שהעונה היא אחת הקבוצות הטובות בארץ. דרק וויליאמס החזיק כמעט לבדו את האורחת בעניינים כשהוא נעזר לפרקים בקינן אוואנס או ג'יימס נאנלי, בעוד סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ' הציגו יכולת בינונית ומטה, וכל שנותר לצהובים להתנחם בו זה שהם נמנעו מהפרש השיא להפסד בפלייאוף (שנקבע במשחק 2 בסדרת רבע הגמר מול הפועל תל אביב), ויגיעו למשחק על עונה שלמה ברביעי.

כמה דקות לאחר פתיחת המשחק פרצה תגרה בין שני מחנות האוהדי, כאשר עשרות מאוהדי האורחת חצו את האולם ליציעי הרצליה וקטטה החלה בין שני מחנות האוהדים. אוהדי המארחת גם הדליקו רימון עשן.

שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. קובי אליהו
סחב את האלופה על הגב, אך זה לא הספיק. וויליאמס/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

כריס באב, שלא הייתה במיטבו במשחק הראשון בסדרה, הגיע חד הפעם והוליך את חבריו לפתיחה של 2:11. צ'יאנאנו אונואקו שהיה נהדר בשורות הרצליה במשחק הראשון היה טוב גם הפעם והמארחת שלטה בעניינים, למרות הבלאגן ביציעים. דרק וויליאמס וקינן אוואנס בלטו בשורות הקבוצה של אבי אבן ברבע הראשון ושמרו אותה בעניינים, אך המארחת סגרה חזק את הרבע וירדה לקראת הרבע השני ביתרון דו ספרתי, 19:30.

רבע 2:

דרק וויליאמס הגיע לספרות כפולות בפתיחת הרבע השני ודאג להוריד את הפער המקומי לחד ספרתי, אך באב ואונואקו לא נתנו לאלופה להשיג את המהפך. מוריס קמפ נכנס גם הוא לעניינים ובאב המשיך ללהוט והיתרון ההרצלייני שוב עלה לדו ספרתי לקראת המחצית. ווילבקין קלע נקודות ראשונות 8 שניות לבאזר והוריד את חבריו בפיגור 50:42 להפסקה.

שחקן בני הרצליה סנדי כהן. קובי אליהו
הרצליה כפתה משחק שלישי ומכריע בסדרה. סנדי כהן חוגג/קובי אליהו
שחקן בני הרצליה כריס באב מול שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי. קובי אליהו
היה בלתי ניתן לעצירה וסחף את חבריו לניצחון. באב/קובי אליהו

רבע 3:

דרק וויליאמס ביצע עבירה שלישית דקה וחצי בתוך הרבע השלישי ונותר על הפרקט. את הרצליה זה לא עניין והיא הגדילה את יתרונה ל-14, 42:56 - הכי גבוה עד כה במשחק. באב פשוט לא עצר והגיע ל-23 נקודות שלוש דקות לסיום הרבע השלישי, כשהוא עדיין ללא החטאה. מוריס קמפ סחט עבירה, קלע והוסיף עוד אחת מהקו והפער הגיע כבר ל-20, ונותר כך גם בסיום הרבע השלישי. 57:77 להרצליה לקראת הרבע הרביעי.

רבע 4:

ריצת 0:7 של מכבי תל אביב בפתיחת הרבע הרגיזה מעט את אורן אהרוני, שהוריד את שחקניו לפסק זמן. ההערות של המאמן חלחלו היטב, והרצליה ברחה שוב ליתרון שחצה את גבול ה-20 הפרש. מכאן האלופה פשוט הרימה ידיים, ובני הרצליה שייטה לניצחון 71:87, ושתי הקבוצות ייפגשו שוב למשחק שלישי ומכריע בו המנצחת תעפיל לגמר הפלייאוף.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן בני הרצליה סנדי כהן. קובי אליהו
הופעה פושרת שלו0 ווילבקין/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להרצליה: כריס באב 23 נקודות (8 מ-9 מהשדה), אנדי ואן וליט 16 ו-7 ריבאונדים, קווינטון הוקר 14 ו-6 ריב', צ'ינאנו אונואקו (10 ריב', 5 אסיסטים) ומוריס קמפ (8 ריב', 5 אס') 13 כ"א, סנדי כהן 12 ו-6 אס', שון דאוסון 6.

קלעו למכבי תל אביב: דרק וויליאמס 18 נקודות, ג'יימס נאנלי 12 ו-6 אסיסטים, אטנה ז'יזיץ' וג'ייק כהן 10 כ"א, קינן אוואנס 9, סקוטי ווילבקין (1 מ-7 מהשדה) ויפתח זיו 7 כ"א, רומן סורקין וג'ון דיברתולומאו 3 כ"א, עוז בלייזר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully