וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "ההפסד לריאל הרג אותנו. היא לא הייתה הכי טובה העונה"

כוכב פריז סן ז'רמן בריאיון על כדור הזהב ("אין ספק למי מגיע לזכות"), גמר האלופות ("מעצבן לצפות") ושריקות הבוז שספג לראשונה בקריירה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.5/ספורט1

נבחרת ארגנטינה תתמודד נגד נבחרת איטליה באצטדיון וומבלי בלונדון ביום רביעי (21:45, ישיר בספורט1) למשחק חגיגי בו ייפגשו אלופות דרום אמריקה ואירופה לקרב על תואר "אלופת העולם", ולכבוד המאורע העניק היום ליאונל מסי ריאיון נרחב לתקשורת הארגנטינית.

מסי סיים עונת בכורה לא פשוטה בעיר האורות. פריז סן ז'רמן אמנם זכתה באליפות צרפת, כמצופה ממנה, אולם היה זה התואר היחיד בו זכתה העונה אחרי שהודחה מהגביע הצרפתי על ידי ניס ובעיקר סיימה את דרכה בליגת האלופות כאשר נכנעה לריאל מדריד בשמינית. כעת, מסי דיבר בהרחבה על הקשיים שחווה.

ליאונל מסי, ניימאר, שחקני פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE, GettyImages
"דבר כזה לא קרה בברצלונה, אפילו להיפך". מסי על שריקות הבוז/GettyImages, FRANCK FIFE

"בברצלונה היה לי הכל", פתח מסי, "עזבתי את ארגנטינה בתור ילד ואם להיות כן, לא תכננתי לעזוב את ברצלונה. הילדים שלי התאקלמו בעיר בצורה מושלמת, ואלו היו אני ואשתי אנטונלה שהיה לנו קשה להתאקלם לפריז. הייתי גם צריך להתרגל לשיטת משחק שונה - הייתי רגיל כל החיים לשחק באותה הדרך, ופתאום אני במקום חדש, עם שחקנים אחרים והכל חדש ושונה. גם הגעתי למועדון מאוחר ובקושי הצלחתי לסיים אימונים. קיוויתי שעד הפגרה דברים יסתדרו, אבל אז נדבקתי בקורונה וסבלתי מתסמינים לא פשוטים, במשך חודש וחצי לא הצלחתי לרוץ ופגעתי בעצמי".

על ההדחה מליגת האלופות אמר מסי: "ההפסד לריאל מדריד הרג אותנו. אותי, את חדר ההלבשה, את המועדון. היינו מוכנים וחיכינו לשחק נגד ריאל מדריד, ידעתי הכל עליהם. הם הבקיעו שער משום מקום והמשחק השתנה לחלוטין - ידענו שזה יכול לקרות, וזה בכל זאת קרה וגם לקבוצות אחרות. לצפות גמר האלופות מעצבן אותי כי אני יודע שאני יכול להיות שם, ואני לא, אבל לא תמיד הקבוצה הכי טובה זוכה, אלא מי שמוכנה בצורה הטובה ביותר ויודעת לנצל סיטואציות. ריאל מדריד לא הייתה הקבוצה הכי טובה העונה ועדיין היא זו שניצחה את כולן וזכתה".

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
מגיע מוכן יותר לעונה הבאה. ליאונל מסי/רויטרס

שריקות הבוז שספג העונה מאוהדי פריז סן ז'רמן: "זה דבר שלא קרה לי בברצלונה אף פעם, אבל אפשר להבין את הכעס של האוהדים, כי הייתה לנו קבוצה מעולה. שריקות הבוז כוונו בעבר לעברי ולעבר ניימאר וזה היה חדש עבורי כי בברצלונה הרגשתי את ההיפך הגמור. העונה הבאה תהיה שונה ותיראה אחרת, אני מרגיש הרבה יותר בנוח במועדון ובעיר, מרגיש מוכן לקראת מה שמצפה לנו. כששרקו לי בוז, דבר ראשון ניסיתי להבין אם הילדים שלי נחשפו לזה ומה הם אמרו אם כן. לא אהבתי שהמשפחה שלי שומעת שריקות בוז כאלה באצטדיון. אני יודע שהם הרגישו משהו, אבל לא אמרו לי כלום ונתנו לזה לעבור".

על כדור הזהב הקרוב ועל אירועי השנה שעברה סביב בחירתו: "אני חושב שאין ספק, זה די ברור שקארים בנזמה צריך לזכות. הייתה לו עונה יוצאת דופן והוא סיים אותה עם זכייה בליגה ובליגת האלופות. אני חושב שאין ספק מי צריך לזכות השנה. בשנה שעברה אני זכיתי וגם אמרתי שללבנדובסקי הגיע לזכות שנה לפניי, אבל אם הוא רוצה להבין אחרת אז זה לא מעניין אותי, זה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully