וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למסי נמאס שלאפורטה מדבר עליו, אביו התקשר אליו וביקש שיפסיק"

בספרד דווח כי כוכב פ.ס.ז' מאס בכך שנשיא ברצלונה מרבה לדבר על חזרה אפשרית של הארגנטינאי: "הרגיש פגוע ומרומה כשעזב"

תקציר ה-2:3 של פרנקפורט על ברצלונה/ספורט1

כמעט עשרה חודשים חלפו מאז ההעברה שטלטלה את הכדורגל העולמי. ליאונל מסי, לראשונה בחייו, עזב את מועדון נעוריו ברצלונה, על אף שלא רצה בכך, וחתם בפריז סן ז'רמן. כזכור, מסי התכוון לחתום על חוזה ארוך טווח כדי להישאר בבלאורגנה, אך באופן פתאומי הודיע לו הנשיא ז'ואן לאפורטה כי ברצלונה לא תוכל להחתימו וכי הוא ייאלץ לעזוב.

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה. רויטרס
מדבר הרבה על מסי. לאפורטה/רויטרס

מאז אותם ימים דרמטים, לאפורטה דיבר לעתים קרובות על האפשרות שמסי יחזור לברצלונה, ותמיד השאיר את הדלת פתוחה על אף שבמצב הנוכחי אין היתכנות לכך. בהצהרה האחרונה אמר לאפורטה כי אם מסי ירצה לחזור, "הוא יצטרך לשחק בחינם". בספרד דווח כי למסי נמאס לשמוע את אותן הצהרות של הנשיא, ואביו, חורחה מסי, אף התקשר ללאפורטה וביקש ממנו להפסיק.

בפעמים הנדירות שמסי התראיין לתקשורת מאז המעבר לעיר האורות, הוא תמיד כיבד את ברצלונה ואת לאפורטה, אך גם הזהיר בעבר את הנשיא ואמר שהוא לא אהב את דבריו. "אף אחד לא ביקש ממני לשחק בחינם, אבל אני חושב שמה שהנשיא אמר הוא לא במקום. הדברים האלה פגעו בי כי הוא לא היה צריך להגיד את זה, הוא לא חשב על ההשלכות".

עוד בוואלה!

העברות בעולם: ליברפול מוכנה לשלם את סעיף השחרור של גאבי מברצלונה

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
"הרגיש פגוע ומרומה ע"י לאפורטה". מסי ביום הפרידה מברצלונה/רויטרס

בספרד כתבו כי כשמסי עזב את ברצלונה הוא הרגיש פגוע ומרומה על ידי לאפורטה, שאמר לו לכל אורך קמפיין הבחירות שלו וגם בתחילת הקדנציה כי הוא רוצה לחדש את חוזהו של הכוכב: "הכל היה נראה גמור, עד שיום לפני החתימה הוא אמר לו שיצטרך לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully