וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "יש לי הרגשה שנחזור בשנה הבאה. תזמינו לנו מלון לאיסטנבול"

מאמן ליברפול מתוסכל אחרי ההפסד בגמר: "כששוער היריבה הוא המצטיין, סימן שמשהו לא בסדר. לא חושב שאפשר לשחק מושלם מול יריבה עם מערך כל כך נסוג. תהיה לנו קבוצה נהדרת גם בעונה הבאה". מייקל אואן: "ליברפול עדיין הקבוצה הטובה ביותר באירופה"

המהומות מחוץ לסטאד דה פראנס בגמר ליגת האלופות/לפי סעיף 27/א' לחוק זכויות יוצרים

ליברפול מתקשה להאמין. רק לפני שבוע נדמה היה שהיא נאבקת על ארבעה תארים, אך בסופו של דבר נשארה עם שני תארים "בלבד" (גביע וגביע הליגה), אחרי שהפסידה את הסיכוי לאליפות במחזור האחרון בפרמיירליג, ואתמול הפסידה 1:0 לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות.

ליברפול הציגה משחק טוב בגמר. המאזן מראה שיש לה יתרון 1:9 בבעיטות למסגרת, 3:23 בבעיטות לשער, אבל תצוגה אדירה של טיבו קורטואה עצרה את יורגן קלופ, ששחקניו חסרי החדות לא הצליחו לכבוש. וזה הנתון שאמור להדאיג את קלופ: בשלושת הגמרים של ליברפול העונה שארכו 330 דקות, ליברפול לא הצליחה לכבוש ולו שער אחד (ב-61 בעיטות לשער, 17 מהן למסגרת).

פירמינו מחבק את טיאגו אחרי ההפסד של ליברפול בגמר ליגת האלופות. רויטרס
פירמינו מחבק את טיאגו אחרי ההפסד של ליברפול בגמר ליגת האלופות/רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול עם וירג'יל ואן דייק. רויטרס
יורגן קלופ מאמן ליברפול עם וירג'יל ואן דייק/רויטרס

יורגן קלופ אמר בסיום: "בחדר ההלבשה עכשיו אף אחד לא מרגיש שזו הייתה עונה מצוינת. אולי אנחנו צריכים כמה שעות בשביל זה. היה לנו משחק טוב, לא מושלם. אני לא חושב שאפשר לשחק מושלם מול יריבה עם מערך כל כך נסוג.

"היו לנו הרבה בעיטות, אבל לא נוחות. קורטואה סיפק שתי הצלות מרהיבות. ספגנו שער מהוצאת חוץ, ואלוורדה ניסה לבעוט לשער, ויניסיוס היה שם, וזהו. כשהשוער הוא השחקן המצטיין, סימן שמשהו לא בסדר לקבוצה השנייה. אני חושב שלריאל הייתה רק בעיטה אחת למסגרת, וזה השער, לא? (נאנח)

"הבחורים ניסו הכל, במיוחד בפיגור 1:0 שיחקנו כמו שרצינו לשחק לפני כן. רצינו להיות אמיצים יותר במחצית השנייה. שיחקנו מסביב להם. היינו צריכים להיות תכליתיים מאשר לשחק סביבם.

"זה לא רע להעפיל לגמר. זה סוג של הצלחה. אבל לא ההצלחה שאתה רוצה. אבל יש לי הרגשה שנחזור לפה שוב. השחקנים שלנו מאוד תחרותיים. זאת חבורה יוצאת דופן. תהיה לנו קבוצה נהדרת גם בעונה הבאה". לאחר מכן הוסיף בחיוך: "איפה זה בעונה הבאה? איסטנבול? תזמינו לנו מלון".

טרנט אלכסנדר ארנולד שחקן ליברפול חולף על פני הגביע, גמר ליגת האלופות 2022. רויטרס
טרנט אלכסנדר ארנולד שחקן ליברפול חולף על פני הגביע, גמר ליגת האלופות 2022/רויטרס
מוחמד סלאח שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
מוחמד סלאח שחקן ליברפול מאוכזב/רויטרס

סטיבן ג'רארד, שחקן העבר של ליברפול וכיום מאמן אסטון וילה, שימש כפרשן ואמר: "ריאל מדריד סיפקה הערב תצוגת תכלית בהגנה. אני לא חושב שליברפול עשתה משהו לא בסדר. 23 בעיטות לשער. זה פשוט היה אחד מאותם ימים. ליברפול תתאושש, היא תנער את האבק מעליה ותתחרה על כל התארים בעונה הבאה". מייקל אואן הוסיף: "ליברפול עדיין הקבוצה הטובה ביותר באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully