וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה חגג: "לא מכבדים אותי, במיוחד באנגליה". אנצ'לוטי: "עונה מעל ומעבר"

ריאל מדריד שוב הוכתרה כמלכת היבשת, קורטואה: "רציתי להוסיף כבוד לשם שלי". אנצ'לוטי על השוער: "וואו, לא ייאמן". בנזמה רומז: מגיע לי כדור הזהב

המהומות מחוץ לסטאד דה פראנס בגמר ליגת האלופות/לפי סעיף 27/א' לחוק זכויות יוצרים

מלכת המפעל עשתה את זה שוב. ריאל מדריד זכתה הלילה (שבת) בליגת האלופות בפעם ה-14 בתולדותיה, אחרי שגברה 0:1 על ליברפול בגמר. זו הייתה תצוגה אופיינית של ריאל, הווינרית הבלתי נגמרת, בזכות תצוגת שוערות מושלמת של טיבו קורטואה, יעילות קטלנית (ויניסיוס כבש בבעיטה הראשונה למסגרת), ומנטליות מנצחת קלאסית, עם עוד ניצחון שהגיע למרות דקות ארוכות שבהן ריאל הראתה נחיתות מול היריבה, שלכאורה שלטה.

טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד מנשק את הגביע, גמר ליגת האלופות 2022. רויטרס
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד מנשק את הגביע, גמר ליגת האלופות 2022/רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות. רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות/רויטרס

טיבו קורטואה, המצטיין במשחק שנתן הצגה מרשימה, אמר בסיום: "אתמול אמרתי במסיבת העיתונאים שכשמדריד משחקת בגמר, היא מנצחת בו, ואני בצד הנכון של ההיסטוריה. ראיתי המון ציוצים נגדי, אמרו לי שאבלע את המילים שלי היום, וההפך קרה. הייתי זקוק לניצחון בגמר בשביל הקריירה שלי, על כל העבודה הקשה, כדי להוסיף לשם שלי כבוד כי לא מכבדים אותי מספיק - במיוחד באנגליה. ספגתי המון ביקורות, במיוחד אחרי עונה מצוינת, שאמרו שאני לא טוב מספיק או משהו כזה. אני פשוט ממש שמח וגאה. הייתי שם בשביל הקבוצה כשהיה צורך בכך".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד חוגג זכייה בליגת האלופות עם לוקה מודריץ'. רויטרס
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד חוגג זכייה בליגת האלופות עם לוקה מודריץ'/רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי, המאמן הראשון עם ארבע זכיות: "אני לא מאמין. הייתה לנו עונה פנטסטית. סבלנו המון במחצית הראשונה, אבל היינו ראויים בסופו של דבר לזכות במפעל הזה. אני השיאן. היה לי את המזל לחזור לכאן בשנה שעברה ולמצוא כרגיל מועדון נהדר עם סגל מאוד טוב, עם הרבה איכות וחוסן מנטלי. העונה הייתה מעל ומעבר". אנצ'לוטי נשאל על ההצגה של קורטואה, וענה בחיוך: "וואו. לא ייאמן. אני פשוט לא מאמין".

קארים בנזמה נשאל על כדור הזהב ואמר: "ברמת המועדונים, לא יכולתי להיות יותר טוב או להשיג יותר, עם אליפות וליגת האלופות. אני סיימתי את העונה שלי ובכל מקרה גאה במה שהשגתי". לדבריו, "קשה מאוד לזכות בליגת האלופות, אבל העונה זה היה הכי קשה מכל חמש הזכיות שלי בקבוצה". בנזמה נשאל על ה"מזל" של ריאל העונה, שניצחה למרות נחיתות, ואמר: "זה לא מזל, אם זכינו כנראה שהגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully