וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במיטה עם שתי נשים": מסיבת הרווקים של אקס נבחרת אנגליה יצאה משליטה

28.5.2022 / 20:07

אנדי קארול הרגיז את ארוסתו ימים ספורים לפני החתונה: "היא מאמינה לו שלא קרה שום דבר, אבל עדיין כועסת עליו"

סיכום מחזור הסיום של הליגה האנגלית לעונת 2021/22 - זווית האוהדים/ספורט1

בסוף השבוע פורסמה ברשתות תמונה של אנדי קארול שהפכה מהר לוויראלית, אחרי שאקס נבחרת אנגליה תועד שוכב במיטה לצד אישה שאינה ארוסתו, כל זאת כשהחלוץ אמור להתחתן בעוד ימים ספורים. היום נחשפו בתקשורת הבריטית פרטים נוספים על ליל ההוללות של הכדורגלן בן ה-33, שלפי ה"סאן" נרדם לצד שתי נשים במסיבת הרווקים שלו.

התמונה הוויראלית של אנדי קארול ממסיבת הרווקים. טוויטר, צילום מסך
התמונה הוויראלית של אנדי קארול ממסיבת הרווקים/צילום מסך, טוויטר

קארול, חלוץ ליברפול ונבחרת אנגליה לשעבר, מאורס ליוצאת הריאליטי בילי מאקלו, בפניה כרע ברך כדי להציע נישואין כבר לפני שמונה שנים. גם אשתו לעתיד חגגה את מסיבת הרווקות שלה בדובאי, אך בדיווחים נטען כי חזרה הביתה לאנגליה לפני האירוע השנוי במחלוקת בו "כיכב" ארוסה.

ב"סאן" נכתב כי ישנן תמונות נוספות מאותו ערב, בנוסף לזו שכאמור הפכה לוויראלית, ובהן נראה קארול כשהוא ללא חולצה לצדה של בחורה בשם פיבי, בת 26. מי שפרסמה את התמונה שבעקבותיה התפוצץ הסקנדל היא טיילור ג'יין ווילקי בת ה-27, שהצהירה כי "שום דבר מיני" לא קרה באותו ערב. היא טענה שהתמונות פורסמו אחרי ששלחה אותן לחברה בסנאפצ'אט, הורדו והודלפו לרשת.

עוד בוואלה!

הישראלית שכיכבה על הבמה בחגיגות האליפות של מילאן: "היה טירוף"

לכתבה המלאה

באנגליה ציינו כי בילי מאמינה לגרסה לפיה קארול לא בגד בה, אחרי שהכדורגלן שוחח עמה על כך. "כדורגלנים תמיד מוקפים בנשים יפות, וזה משהו שהיא רגילה אליו בהיותה אשת כדורגלן. היא יודעת שזה חלק מנישואים לכדורגלן", סיפר מקור שצוטט בדיווח, "בילי עדיין כועסת עליו שנתן לסיטואציה הזו לקרות במועד כל כך קרוב לחתונה שלהם. כל הסיפור הזה עלול לגנוב את הפוקוס מהשבועות שאמורים להיות בין המאושרים בחייה, והיא לא רוצה בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully