וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלדיני גיבש רשימת רכש, אך כלל לא בטוח שהוא יישאר במילאן

באיטליה דווח כי המצב מול המנהל הטכני, שנמצא בימים אלה בתל אביב, "רגיש ומתוח, עתידו אינו מובן מאליו". שני שחקנים סיכמו, ארבעה נוספים על הפרק

תקציר: ססואולו - מילאן 3:0/ספורט1

מילאן הבטיחה בראשון האחרון את זכייתה הראשונה באליפות איטליה מאז 2011 אחרי שגברה במחזור הסיום 0:3 על ססואולו. לצד סטפנו פיולי, שזכה בתואר מאמן העונה בארץ מגף, שניים מהאנשים שהובילו את הרוסונרי בחזרה לפסגה הם המנהל הספורטיבי ריקי מסארה והמנהל הטכני פאולו מאלדיני - אגדת העבר של המועדון ואחד משחקני ההגנה הגדולים בכל הזמנים. השניים הצליחו להרים תוך שנים בודדות את מילאן מקבוצה חלשה שלא מגיעה לליגת האלופות לכזו שנאבקת על תארים, אך גם זה, לפחות בינתיים, לא מספיק כדי להבטיח את הישארותם במועדון.

מילאן עומדת בפני העברת בעלות, ובראיון שהעניק מאלדיני ל"גאזטה דלו ספורט" הוא סיפר ש"החוזים שלנו עומדים להסתיים ואף אחד עדיין לא דיבר איתנו, זה לא סימן טוב". ב"קוריירה דלה סרה" ציינו בנוגע לשניים שמסיימים חוזה בעוד חודש: "העברת הבעלות לא מאפשרת כרגע את הארכת החוזים. מאלדיני יצטרך לדבר עם הרוכשים בנוגע לעתידו כדי לשמוע מה הן התכניות שלהם".

על פי הדיווח מאלדיני נמצא בימים אלה בתל אביב, ונטען כי הסיטואציה בינו לבין המועדון "רגישה ומתוחה. אי אפשר לקחת את העתיד שלו במילאן כדבר מובן מאליו".

ניקולו זאניולו עם גביע הקונפרנס ליג, 2022. Justin Setterfield, GettyImages
מילאן בעקבות שישה שחקנים, הוא אחד מהם. זאניולו/GettyImages, Justin Setterfield

במועדון מבינים שמאלדיני הוא נכס שיהיה מאוד קשה לוותר עליו, ובינתיים המנהל הטכני כבר עובד על חיזוקים לעונה הבאה, ובאותו ראיון שהעניק ל"גאזטה" הוא סיפר כי מילאן זקוקה לשניים או שלושה שחקנים כדי לעשות משהו "גדול יותר" בליגת האלופות. היום (שבת) חשפו באיטליה את זהות השחקנים שמאלדיני רוצה.

הראשון הוא בלמה של טורינו, גלייסון ברמר. הברזילאי שנבחר לשחקן ההגנה של העונה בסרייה א' מבוקש גם על ידי היריבה העירונית אינטר ומעורר עניין גם בטוטנהאם ובצ'לסי, שזקוקה לחיזוק בהגנה בעקבות עזיבה של מספר שחקנים בחולייה זו. בנוסף, מאלדיני רוצה גם את קשרה של ליל, רנאטו סאנצ'ס, ואת ניקולו זאניולו, שהבקיע את שער הניצחון של רומא בגמר הקונפרנס ליג נגד פיינורד.

פרט לאותם שחקנים, מילאן סיכמה עם שחקנה של קלאב ברוז' ונבחרת הולנד, נואה לאנג, ותשלם עליו 22 מיליון יורו. היא גם סיכמה עם דיבוק אוריגי שיגיע בהעברה חופשית מליברפול והיא מעוניינת בחלוצה של ססואלו, ג'אנלוקה סקמאקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully