וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה, מרמנטיני וגאנם עוזבים את באר שבע, הרוש יישאר?

27.5.2022 / 13:32

מחזיקת גביע המדינה הטרייה הודיעה כי שלושת שחקני ההתקפה שסיימו את חוזיהם לא יישארו בקבוצה בעונה הבאה, בעוד האופציות מומשו על השוער וגם על המגן אביב סולומון

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל באר שבע זכתה באמצע השבוע בגביע המדינה ויצאה לפגרה כשהיא עדיין ממתינה להחלטת המנהל המקצועי אליניב ברדה אם הוא מוכן גם בעונה הבאה להישאר בעמדת המאמן, אבל בינתיים הקבוצה החלה לבנות את הסגל לעונת 2022/23 וכבר קיבלה מספר החלטות משמעותיות לעתידה.

הבוקר (שישי) הודיעה הפועל באר שבע רשמית על סיום דרכם במועדון של שחקני ההתקפה ניקיטה רוקאביציה שרק הצטרף בקיץ שעבר, גוסטבו מרמנטיני שהושאל מהפועל חדרה וכן החלוץ קייס גאנם שלאחרונה התאושש מפציעה קשה שהשביתה אותו תקופה ארוכה מאוד.

לעומת זאת, מומשה האופציה בחוזיהם של המגן השמאלי אביב סולומון והשוער אריאל הרוש, שזכו לביקוש בקרב קבוצות בליגת העל, אבל לא יהיו שחקנים חופשיים כפי שהיו מי שסברו.

שחקן הפועל באר שבע ניקיטה רוקאביציה. אודי ציטיאט
נפרד מבירת הנגב כעבור שנה. רוקאביציה/אודי ציטיאט

הבוקר פרסמנו כי הפועל תל אביב מתכוונת להגיש להרוש הצעה משודרגת במטרה לצרפו לשורותיה, גם לאור העובדה שהרוש לא מעוניין להישאר השוער המחליף של הפועל באר שבע גם בעונה הבאה, כך שלא מן הנמנע שהפועל באר שבע תנסה לנצל זאת כדי לדרוש תמורתו את אחד משחקניו של קובי רפואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully