וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תגיש הצעה משופרת לאריאל הרוש

27.5.2022 / 8:15

הניסיונות לצרף את שוער הפועל באר שבע בעונה האחרונה נמשכים. דמארי וקוסטיקה צפויים לשמש כעוזרי המאמן של רפואה, בשלב זה ורד יישאר ויילחם על מקומו בסגל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.5/ספורט1

הפועל תל אביב תגיש לאריאל הרוש הצעה כספית משופרת בשבוע הבא, בתקוה לקדם את המו"מ עימו ולהחזירו למועדון כחמש שנים מאז שעזב. הרוש הוא השוער המועדף על הצוות המקצועי, אך אם לא יגיע להבנות בסופו של דבר, בוריס קליימן נמצא בתמונה.

יש לציין שהבוקר הפועל באר שבע גם הודיעה על מימוש האופציה של אריאל הרוש בהפועל באר שבע כך שהוא תחת חוזה בעונה הבאה, אבל ספק אם יישאר בבירת הנגב.

שוער הפועל באר שבע אריאל הרוש. ברני ארדוב
ישוב להפועל תל אביב אחרי חמש שנים? אריאל הרוש/ברני ארדוב

בנוגע לצוות של קובי רפואה לעונה הבאה, מסתמן כי נמרוד קוסטיקה ועומר דמארי ישמשו כעוזרי המאמן. קוסטיקה הולך שנים עם רפואה, בעוד דמארי צפוי להצטרף לאור רצונו של המנהל המקצועי עומר בוקסנבאום לשדרג את הצוות. סלים טועמה צפוי להתמנות למנהל הקבוצה.

באשר לסגל השחקנים, עידן ורד נשאר בשלב זה במועדון ויתמודד על מקומו. על אף העובדה שמיעט לשחק תחת רפואה, השחקן בשלב זה מעוניין להילחם על מקומו ולא לבדוק אופציות אחרות, אבל כמובן שהדברים נזילים.

בשלב הזה מחפשים האדומים שלושה שחקנים זרים בעמדות הבלם, הקשר והחלוץ, כך שבסך הכל אמורים להצטרף חמישה זרים חדשים, מכיוון שגם פרדי פלומן וכנראה גם מרקו ינקוביץ' יעזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully