וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנזמה זוכה בכדור הזהב ואני בליגת האלופות? מבחינתי סיכמנו"

סאדיו מאנה סיפר בריאיון לפני הגמר נגד ריאל מדריד בפריז: "בעבר סיכמתי במנצ'סטר יונייטד, קלופ שכנע אותי להצטרף אליו בליברפול ברגע האחרון"

תקציר ה-1:3 של ליברפול על וולבס/ספורט1

סאדיו מאנה לא יורד מהכותרות בימים האחרונים לאור האפשרות שיעזוב את ליברפול ויעבור בעונה הבאה לבאיירן מינכן, אבל קצת יותר מ-24 שעות לפני גמר ליגת האלופות הוא העניק ריאיון מיוחד לבלם העבר ג'יימי קראגר ובו חשף פרטים חדשים על עברו, על עתידו ועל כך שהוא רואה בו מועמד מוביל לזכות בכדור הזהב.

דווקא אחרי שחגג את יום הולדתו ה-30, רושם הסנגלי אולי את העונה הטובה בחייו. הוא זכה בחודשים האחרונים עם ליברפול בגביע האנגלי ובגביע הליגה, הבקיע 23 שערים ב-50 משחקים בכל המסגרות העונה במדי המייטי רדס, הוביל את נבחרת סנגל לזכייה ראשונה בתולדותיה באליפות אפריקה ואמנם לא הוכתר לאלוף הפרמיירליג בדרמה שנמשכה עד מחזור הסיום, אבל הוא בהחלט יכול למחר (שבת, 22:00) להפוך פעם נוספת לאלוף אירופה אם הוא וליברפול יכניעו את ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות בפריז.

סאדיו מאנה, שחקן ליברפול. רויטרס
היה קרוב ליונייטד, חולם על כדור הזהב ולא מוותר על זכיה נוספת בליגת האלופות/רויטרס

"ההרגשה היא שגמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד זהו המשחק הכי חשוב בחיים שלי", מודה מאנה, "כל החיים שלי הם סביב הכדורגל, כל החלומות שלי, וכל עוד אמשיך לשחק כדורגל אהיה רעב לזכות בתארים. מאוד חשוב לי לזכות בליגת האלופות ורק בזה אני מתמקד כרגע".

כשקראגר שאל את מאנה אם הוא עשוי לעזוב בקיץ, הסנגלי השיב: "אני רוצה לספר לך שבעבר הייתי מאוד קרוב למנצ'סטר יונייטד", אמר ופרץ בצחוק, "היה לי כבר חוזה במנצ'סטר, הכל סוכם והיה מוכן, אבל ברגע האחרון חשבתי לעצמי 'לא, אני צריך ללכת לליברפול'. הפרויקט של יורגן קלופ הצליח לשכנע אותי, אני עד היום זוכר את שיחת הטלפון הראשונה ממנו. צפיתי בדיוק בטלוויזיה והוא התקשר והסביר לי מדוע הוא לא צירף אותי לדורטמונד. אמרתי לו שאני סולח ומבין אותו והוא ישר אמר לי שהוא רוצה אותי בליברפול. עניתי לו שאני מעדיף לשחק בצד שמאל והוא ענה לי שיש לו שם את קוטיניו, אז אמרתי לו שזה בסדר ושאני אשחק בצד ימין".

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם סאדיו מאנה. רויטרס
"קוטיניו בשמאל? אז אשחק בימין". קלופ ומאנה/רויטרס

במהלך הריאיון, קראגר הציע למאנה עסקה: ליברפול זוכה בליגת האלופות, קארים בנזמה בכדור הזהב. הסנגלי ענה כך: "מבחינתי אפשר ללחוץ ידיים, אבל אני מוסיף ואומר שאני מעדיף שנזכה בליגת האלופות ושאני אקח גם את כדור הזהב. החלום שלי מאז ומתמיד היה לזכות עם סנגל בתואר והשנה זכינו לראשונה באליפות אפריקה. כמובן שאני גם חולם על כדור הזהב, אבל עם נבחרת סגל עשינו משהו ייחודי מאוד לא רק לחיים שלנו, אלא עבור כל המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully