וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: פ.ס.ז' וריאל מדריד בעקבות רישרליסון, אנקונקו לליברפול?

כוכב אברטון נמצא גם על הכוונת של טוטנהאם, האנגלים סימנו את הצרפתי כמחליפו של סלאח, מאנה ייענה לחיזורים של באיירן מינכן?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.5/ספורט1

העברות

* נאפולי השלימה את רכישתו של מתיאס אוליביירה מחטאפה תמורת 15 מיליון יורו. האורוגוואי חתם במועדון האיטלקי לחמש שנים.

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על צירופו של חלוץ מנצ'סטר סיטי ג'יידן בראף בהעברה חופשית. בראף בן ה-19 חתם אצל הצהובים-שחורים עד 30 ביוני 2025.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יאמן את אלופת צרפת? זידאן/רויטרס

שמועות

* באנגליה מדווחים שטוטנהאם, פריז סן ז'רמן וריאל מדריד - כולן מתעניינות ברישרליסון, חלוצה הברזילאי של אברטון.

* האם ליברפול תצטרף למאבק על כריסטופר אנקונקו? בצרפת טוענים שהקבוצה של קלופ סימנה את הכוכב הצרפתי של לייפציג כמועמד עתידי להחליף את מוחמד סלאח.

* ב"בילד" הגרמני טוענים כי סאדיו מאנה מעוניין לחפש אתגר חדש וצפוי לעזוב את ליברפול בתום שש שנים באנפילד. על י הדיווח הסנגלי "נוטה בכבדות" לעבר הצעתה על באיירן מינכן ויודיע כי באופן סופי על עזיבת המייטי רדס בתום גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד.

* פאולו מאלדיני, כוכב העבר של מילאן וכיום המנהל הספורטיבי שלה, הצהיר כי אין בכוונת המועדון לשחרר את רפאל ליאאו עבור שום הצעה: "הוא לא למכירה, מבחינתו אי אפשר לגעת בו", אמר על הדיווחים לפיהם ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן מעוניינות בברזילאי.

* בצרפת מדווחים כי האמיר של קטאר נמצא בפריז, כאשר זינדין זידאן הוא המועמד הבלעדי מבחינתו לאימון פריז סן ז'רמן בעונה הבאה.

* פלוריאן פלטנברג מסקיי ספורט טוען כי מנצ'סטר יונייטד מתכננת להציע הצעה רשמית לר.ב. לייפציג לרכישת כריסטופר אנקונקו. על פי הדיווח השדים האדומים מקווים כי היחסים הטובים של המועדון עם סוכנו של החלוץ יסייעו למעבר של השחקן לאולד טראפורד.

* ב"ספורט" הקטלאני מדווחים כי אלברו מוראטה, ששייך לאתלטיקו מדריד, קרוב מאוד למעבר לארסנל תמורת 30 מיליון יורו.

* ניוקאסל מעוניינת בשחקן באייר לברקוזן ונבחרת צרפת מוסא דיאבי ושמה אותו בראש סדר העדיפויות שלה לקראת מסע הרכש בקיץ, כך מדווחים בל'אקיפ הצרפתי.

* אנטוניו קונטה לוחץ על החתמת כריסטיאן אריקסן, שכידוע שיחק בחצי העונה האחרונה בברנטפורד. בנוסף בוחנת טוטנהאם את אופציית איב ביסומה, קשר ברייטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully