וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר שלחה רמז, אך בסיטי הבהירו: "אלברס יצטרף לקדם העונה"

גז'ארדו אחרי שהחלוץ כבש שישייה: "גווארדיולה לא יקשיב, אך נודה לו אם ישאיר אותו עד סוף השנה". מנכ"ל התכולים: "הוא לא עוזב"

תקציר: ריבר פלייט - לימה 1:8/ספורט1

חלוץ ריבר פלייט חוליאן אלברס סיפק עוד הצצה מרתקת לפוטנציאל האדיר שלו לפנות בוקר (חמישי) כאשר כבש שישייה מדהימה ב-1:8 על אליאנסה לימה בגביע ליברטדורס. בקבוצה הארגנטינית מנסים להשלים עם עזיבתו המתקרבת של החלוץ בן ה-22, שחתם לחמש שנים וחצי במנצ'סטר סיטי עוד בחלון ההעברות של ינואר, ואחרי הניצחון המאמן מרסלו גז'ארדו שלח רמז לפפ גווארדיולה כשהתייחס לעובדה שאלברס צפוי להיפרד מריבר אחרי שמינית גמר הליברטדורס.

"יהיה קשה להשאיר אותו, כי יש קבוצה שהשקיעה המון כסף. מנצ'סטר סיטי תקבל יהלום גלם. הוא ישחק בשמינית ויעזוב ליעד החדש שלו, זה לא תלוי בנו", אמר גז'ארדו, שזכה ליהנות משירותיו של אלברס עוד תום עונת הכדורגל בארגנטינה במסגרת הסכם השאלה מאלופת אנגליה. "לדבר עם גווארדיולה כדי שישאירו אותו עוד חצי שנה? אם הם רוצים להשאיל אותו עד סוף השנה, לא תהיה לנו בעיה ונהיה אסירי תודה. מדובר בכדורגלן שמוכן לעשות את הקפיצה, אבל אנחנו יכולים 'להרים' אותו יותר. גווארדיולה לא יקשיב לבקשה שלי, אבל נודה לו מאוד אם ישאיר לנו את אלברס עד סוף השנה".

חוליאן אלברס, ריבר פלייט. Marcelo Endelli, GettyImages
לקח שני כדורים הביתה. אלברס אחרי השישייה/GettyImages, Marcelo Endelli

זמן קצר לפני הדברים הללו של מאמן ריבר פלייט, ואפילו מבלי לדעת שאלברס עומד להבקיע שישייה מטורפת, מנכ"ל מנצ'סטר סיטי פראן סוריאנו מסר ל"סאן" בתגובה לדיווחים על השאלה אפשרית של אלברס בעקבות הצטרפותו של ארלינג הולאנד: "היו לנו לא מעט הצעות להשאיל את אלברס - אבל הוא לא עוזב. הוא יערוך את קדם העונה איתנו ואני חושב שהוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully