וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה משוכנעים: קרסטאיץ' יאמן את פרטיזן בלגרד ונאתכו

אלכסנדר סטנובייץ' הודיע לאחר ההפסד בגמר הגביע על כך שלא ימשיך בעונה הבאה, המאמן שרק השבוע נפרד ממכבי תל אביב צפוי להחליפו ולאמן את קפטן נבחרת ישראל

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

שלושה ימים אחרי שמלאדן קרסאטיץ' התבשר על ידי מיטש גולדהאר שהוא לא ימשיך בעונה הבאה כמאמנה של מכבי תל אביב, התקשורת הסרבית כבר משוכנעת שהוא יודע היכן יאמן בעונה הבאה. אם לא יהיו התפתחויות יוצאות דופן, כך על פי "Sportal", קרסטאיץ' ישוב לסרביה ויתמנה למאמנה של פרטיזן בלגרד וכמובן של שחקנה, ביברס נאתכו.

בדיווח נכתב כי קרסטאיץ' שב אתמול לסרביה מישראל וכבר ביממה הקרובה צפוי להיפגש עם ראשי פרטיזן בלגרד במטרה לסגור על חזרתו. נזכיר כי קרסטאיץ' היה כוכב פרטיזן סוף שנות התשעים ובמדיה הוא גם פרש ב-2011, אחרי תשע שנים בבונדסליגה הגרמנית בוורדר ברמן ובשאלקה 04. הוא גם שימש כמנהל מקצועי בקבוצה מיד אחרי שפרש, אבל עזב תוך חצי שנה.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. אריאל שלום
עושה רושם שבעונה הבאה הוא יאמן את קפטן נבחרת ישראל/אריאל שלום

פרטיזן בלגרד הפסידה אמש (חמישי) בפעם השלישית ברציפות בגמר הגביע הסרבי, שנה שנייה ברצף שהיא נכנעה ליריבה המושבעת והדאבליסטית הכוכב האדום בלגרד, ובסיום הודה מאמנה, אלכסנדר סטנובייץ' - אקס מכבי חיפה כידוע - שהוא נפרד מהקבוצה. לפי הפרסומים, סטנובייץ' נתן את ברכת הדרך לקרסטאיץ' לתפוס את מקומו.

סטנובייץ' סיפר לאחר ההפסד בגמר הגביע: "אמרתי לאנשים שלא אמשיך בקבוצה אם לא נזכה בגביע. אין לנו אימון מחר ואין ספק שיהיה לי קשה לראות אותם בפעם הבאה, אבל הם יודעים שאני כבר לא מאמן הקבוצה כי דיברתי איתם על זה בחדר ההלבשה. מי יחליף אותי? אני לא יודע, יש מאמנים טובים ואאחל בהצלחה למי שזה לא יהיה. אשאר אוהד פרטיזן".

נאתכו עלה אתמול מהספסל והפסיד עם פרטיזן בגמר הגביע השלישי ברציפות, אבל יקווה לזכות בעונה הבאה בתואר ראשון בסרביה, בין אם יהיה זה תחת קרסטאיץ' או מאמן אחר. כזכור, נאתכו האריך את חוזהו בפרטיזן בתחילת החודש בעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully