וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי מלאדן קרסטאיץ' הוא החוליה החסרה של פרטיזן בלגרד"

בסרביה ממשיכים לקשר בין המאמן שעזב את מכבי תל אביב לאקסית. גמר הגביע הלוהט הערב עשוי לקבוע את עתידו ואיזה תפקיד ימלא

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

בסרביה מעריכים שאחרי שקיבל ממכבי תל אביב את ההודעה שהוא לא ממשיך, מלאדן קרסטאיץ', לא יישאר מובטל זמן רב. בתקשורת המקומית ממשיכים לקשר אותו לפרטיזן בלגרד וב-Sportske תהו אמש: "אולי קרסטאיץ' הוא החוליה החסרה לפרטיזן?".

בשנים האחרונות פרטיזן איבדה כליל את הבכורה בליגה הסרבית ליריבה הגדולה הכוכב האדום, שזכתה בחמש אליפויות ברציפות. המאמן הנוכחי, אקס מכבי חיפה אלכסנדר סטאנוייביץ', זוכה להערכה מראשי המועדון, אבל מאז שהוא חזר, פרטיזן לא ניצחה דרבי.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מאוד מוערך בפרטיזן. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

קרסטאיץ' ששיחק בפרטיזן בשתי קדנציות שונות, מוערך מאוד בעצמו במועדון. ב-2011 הוא מונה למנהל המקצועי ועבד ביחד עם סטאנוייביץ' שאימן, אבל סכסוך עם הבעלים דאג, דראגן ג'וריץ', הוביל לפרידה מהירה יחסית. כעת בסרביה דנים בחזרה שלו.

התמונה למעשה תתחיל להתבהר ביממה הקרובה. הערב (19:00) פרטיזן תשחק נגד הכוכב האדום בגמר הגביע. ניצחון שלה כנראה יבטיח את הישארותו של סטאנוייביץ' בעמדת המאמן ובסרביה אומרים שאז ייתכן מאוד שאם קרסטאיץ' יחזור - זה יהיה בעמדה של מנהל מקצועי. הפסד עלול להוביל לפיטוריו של המאמן ובמקרה כזה, בלם העבר קרסטאיץ' ייחשב למועמד המוביל לעמוד על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully