וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לרכש ראשון: סנין סבאי סיכם בעירוני קרית שמונה

26.5.2022 / 21:16

החלוץ מחוף השנהב, ששיחק באחמט גרוזני הרוסית בעונה החולפת, ינחת בשבוע הבא בארץ ויעבור בדיקות. רביד גזל מונה לעוזרו של מנחם קורצקי: "המועדון הזה תמיד בליבי". בקבוצה רוצים לשמר את הסגל

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 3:3/ספורט1

עירוני קרית שמונה בדרך לרכש ראשון. החלוץ סנין סבאי, יליד חוף השנהב, סיכם את כל תנאיו בקבוצה וצפוי לחתום רשמית בשורותיה בשבוע הבא. סבאי בן ה-28 היה שייך בעונה החולפת לאחמט גרוזני מהליגה הרוסית, במדיה כבש שלושה שערים ובישל שניים נוספים ב-23 הופעות בליגה, ובקרית שמונה משוכנעים שמדובר בחיזוק משמעותי לחוד.

כזכור, איתמר שבירו סיכם על המשך דרכו בקבוצה והרצון הוא להשאיר גם את מוחמד שכר, כאשר בקרית שמונה בטוחים שביחד עם סבאי השלושה ירכיבו טריו שהגנות ליגת העל יתקשו להתמודד עמו. סבאי ינחת בשבוע הבא ויחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

מאמן הפועל כפר סבא רביד גזל. אודי ציטיאט
בקרוב לצד קורצקי. גזל/אודי ציטיאט

בתוך כך, מאמן מ.ס טירה ושחקן העבר רביד גזל מונה לעוזר מאמן עירוני קרית שמונה. כזכור, אלון זיו שהיה אמור לשמש כעוזר המאמן של מנחם קורצקי ביקש לעזוב לאחר שהוצע לו תפקיד המאמן הראשי של הפועל עכו.

כעת, לאחר שזיו עזב, קורצקי ביקש לצרף את גזל, ושחקן העבר שאף שיחק בקרית שמונה וזכה איתה באליפות ההיסטורית ב-2012, יצטרף לצוות שיכלול גם את מאמן הכושר דוד בובליל וסמיון רחמן מאמן השוערים.

גזל אמר לאחר הצטרפותו: "שמח לחזור למקום שנתן לי המון בקריירה והגעתי איתו להישגים. כמי ששיחק בקריית שמונה המועדון הזה תמיד בליבי. מצפה כבר להתחיל את העונה כדי לעבוד קשה עבור מנחם ועבור המועדון."

עוד בוואלה!

סלובודן דראפיץ' בריאיון: "איזי הלך לרבנות מהר מדי"

לכתבה המלאה
מוחמד שכר, חלוץ עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
ימשיך בקבוצה? שכר/מאור אלקסלסי

בקבוצה הצפונית ממשיכים גם בניסיונות החיזוק לעונה הבאה כשהמטרה היא להשאיר את מרבית הסגל הנוכחי ולצרף אליו עוד שני שחקני התקפה.

אם גיא מזרחי ונדב נידם לא יושאלו לעונה נוספת, בקבוצה יצרפו גם שחקנים בעמדות הקישור האחורי והמגן הימני. כמו כן המשא ומתן עם מוחמד שכר ממשיך וההערכה שהשחקן יסכם את תנאיו וימשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully