וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה חתם בהפועל נוף הגליל: "הסגל ישנה את פניו"

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 16:23

המאמן בן ה-48 ידריך את היורדת מליגת העל: "מקווה שנעשה עונה יפה". המנכ"ל גיל ברעם: "החתמנו מאמן עם המון ניסיון בלאומית". אלון זיו יאמן את הפועל עכו

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

כפי שהיה צפוי, שלומי דורה מונה הבוקר (רביעי) למאמנה החדש של היורדת הטרייה לליגה הלאומית, הפועל נוף הגליל. דורה בן ה-48 אימן בעבר בשתי קדנציות את הפועל חיפה, מכבי אחי נצרת והפועל עכו, ובנוסף הדריך את הפועל רמת גן, בני סכנין, מכבי נתניה, עירוני קרית שמונה, הפועל אשקלון, הפועל עפולה, מ.ס. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם.

המאמן אמר אחרי החתימה בקבוצתו החדשה: "שמח לחתום במועדון מכובד כמו הפועל נוף הגליל. מקווה שנעשה עונה יפה, מצפה לנו עבודה רבה בבניית הסגל, שישנה את פניו משמעותית לעומת העונה האחרונה בליגת העל". המנכ"ל גיל ברעם הוסיף: "החתמנו מאמן עם המון ניסיון בליגה הלאומית, מאחלים לו ולנו הצלחה. כעת מתרכזים בבניית הקבוצה".

את העונה החולפת פתח דורה בכפר קאסם, שתחת שרביטו צעדה בצמרת הליגה השנייה עד שהמאמן פוטר במפתיע בחודש דצמבר. בהמשך חתם דורה באום אל פאחם, והוביל אותה לפלייאוף העליון.

מאמן הפועל אום אל פאחם שלומי דורה. מאור אלקסלסי
תחנה חדשה. שלומי דורה/מאור אלקסלסי

גם הפועל עכו הודיעה על מינוי מאמן לעונה הבאה: אלון זיו שב לקדנציה שנייה במועדון, אחרי שהדריך בשנתיים האחרונות את קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה. זיו אמור היה לשמש כעוזרו של מנחם קורצקי בקבוצה הבוגרת, אך כשהגיעה ההצעה מעכו ביקש להשתחרר וקיבל את ברכת הדרך מאיזי שרצקי.

"אני שמח ונרגש לחזור להפועל עכו ומגיע מלא מוטיבציה כדי להוביל את הקבוצה ביחד עם כל שותפיי במועדון למחוזות טובים", מסר זיו, "אנחנו נבנה בקפידה קבוצה חיובית וטובה. נציב יעדים כמועדון, ונעשה הכל כדי לממש אותם. מפה אני קורא לקהל האוהדים הגדול של הפועל עכו להגיע העונה, ולהיות איתנו שותפים לדרך חדשה וסובלנית, לתמוך בקבוצה ובשחקנים שיגיעו לכל משחק במחויבות מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully