וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחק ניצחון מהגמר הגדול: בוסטון הביסה 80:93 את מיאמי

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 7:07

הסלטיקס עצרו את ההיט על 15 אחוז מחוץ לקשת, התפוצצו עם 16:32 ברבע השלישי ועלו ל-2:3 בגמר המזרח. טייטום ובראון הצטיינו, משחק נפל לבאטלר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.5/ספורט1

מעט מאוד פרשנים הציבו את בוסטון כמועמדת לזכות באליפות השנה, אך הלילה (בין רביעי לחמישי) הסלטיקס עשו צעד גדול לקראת הופעה ראשונה בגמר ה-NBA מאז 2010. בוסטון רשמה ניצחון שני רצוף על מיאמי, 80:93 בפלורידה ועלתה ל-2:3 קריטי בסדרה כאשר בין שישי לשבת היא תוכל לסגור עניין עם ניצחון מול הקהל הביתי שלה, בדרך ככל הנראה לגמר מול סטף קרי וחבורתו מגולדן סטייט.

ג'ייסון טייטום בוסטון. רויטרס
ייקח את בוסטון עד התואר? ג'ייסון טייטום/רויטרס

כמו כמעט כל המשחקים בפלייאוף הזה, גם המפגש הזה הוכרע באופן חד צדדי, אך המחצית הראשונה הייתה צמודה לחלוטין. מיאמי הצליחה להגביל את כוכבי בוסטון וירדה להפסקה ביתרון 37:42. אלא שאל הרבע השלישי בוסטון יצאה כמו מלוע של תותח. הורפורד, בראון, טייטום ו-וויליאמס הובילו ריצת 0:8 מהירה והפכו את הקערה. מיאמי נשארה במשחק בזכות שלשה של דנקן רובינסון בדיוק באמצע הרבע, אך בוסטון סיימה את הרבע הזה עם ריצת 0:10 וסל של בראון קבע יתרון 58:69, ממנו מיאמי לא הייתה יכולה לחזור, בטח לא בערב שבו סטרוס ולאורי מחטיאים ביחד 12 זריקות מחוץ לקשת וג'ימי באטלר, שהיה נפלא בפלייאוף הזה עד הפציעה שלו במשחק 3, פוגע רק ב-4 זריקות מ-18 ומסיים עם 13 נקודות.

עוד בוואלה!

הנטס מהססים בנוגע לאירווינג, דוראנט לא מדבר עם ההנהלה מאז ההדחה

לכתבה המלאה
ג'ימי באטלר מיאמי מול אל הורפורד בוסטון. רויטרס
נראה רע מאוד מאז הפציעה. באטלר במאבק עם הורפורד/רויטרס

ג'יילן בראון הוביל את בוסטון עם 25 נקודות כשטייטום מסתפק ב-22, אך הוסיף גם 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. אל הורפורד המשיך את הפלייאוף המצוין שלו ותרם 16 לסלטיקס. מנגד, היחיד שהופיע מבחינה התקפית היה באם אדבאיו שתרם 18 ו-10 ריבאונדים להיט, שדייקו ב-32 אחוז בלבד מהשדה. מיאמי קלעה בסך הכול 6 שלשות מ-45 ניסיונות. בוסטון, שרק בינואר דורגה במקום ה-11 במזרח, תוכל להשלים את הקאמבק האדיר שלה בליל שישי ומול הקהל הפנאטי שלה באולם הביתי, קשה להאמין שתפספס את ההזדמנות להעפיל לגמר הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully