וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: דייגו קרלוס עובר לאסטון וילה, שיק האריך חוזה

הבלם הברזילאי של סביליה ישחק בעונה הבאה בפרמיירליג, החלוץ הצ'כי חתם עד 2027 וישתף פעולה עם הלוז'ק. מנצ'סטר יונייטד מסתערת על אנקונקו, ברצלונה סימנה את ברנרדו סילבה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5/ספורט1

העברות

* חיזוק משמעותי לבאייר לברקוזן, שהודיעה על הארכת חוזהו של פטריק שיק עד 2027. חלוץ נבחרת צ'כיה היה על הכוונת של מועדונים בכירים באירופה, אך הוא החליט להאריך חוזהו וישתף פעולה בחוד עם צ'כי אחר: אדם הלוז'ק, חלוץ ספרטה פראג שסיכם במועדון.

* דייגו קרלוס, בלם סביליה שהיה על סף מעבר לניוקאסל בינואר, ישחק בעונה הבאה בפרמיירליג, אבל באסטון וילה. קבוצתו של סטיבן ג'רארד הודיעה על סיכום שהושג עם האנדלוסים לפיו הבלם הברזילאי יצטרף אליהם, כאשר סכום הרכישה לא פורסם אך מוערך בכ-31 מיליון יורו.

* לואיס סוארס נפרד רשמית מאתלטיקו מדריד. החלוץ האורוגוואי כתב: "שנתיים בלתי נשכחות. לא אשכח את האהבה שקיבלתי מהרגע הראשון. תודה לכולם על האמון, משפחתי ואני תמיד נהיה אסירי תודה".

* צ'אבי אלונסו עזב את תפקידו כמאמן קבוצת המילואים של ריאל סוסיאדד, שירדה לליגה השלישית בספרד. אחרי שהבין שהדלת לקבוצה הבוגרת סגורה כרגע, הוא עשוי לעבור לאמן בבלגיה.

* במקביל לפוסט שדור פרץ העלה ובו רמז על כוונתו להישאר בוונציה בעונה באה, הודיעו האיטלקים על החתמתו של הקשר הדני מגנוס קופוד אנדרסן. הדני בן ה-23 סיים את חוזהו בנורשלנד ויצטרף ללא תמורה. בדומה לדור פרץ, גם הוא יכול לשחק כקשר אחורי, מרכזי ואף מאחורי החלוץ.

* לידס יונייטד הודיעה על צירופו של ברנדן אהרונסון, הקשר ההתקפי האמריקאי של רד בול זלצבורג. הוא כמובן יתאחד באלנד רואד עם המאמן ג'סי מארש.

שמועות

* ב"לה פריזיאן" טוענים: המנהל המקצועי המיועד של פריז סן ז'רמן, לואיס קמפוס, החליט להוריד מהפרק את מועמדותו של עוסמאן דמבלה בעקבות היסטוריית הפציעות של שחקן ברצלונה.

* דיווח באנגליה: מנצ'סטר יונייטד מתכוננת להציע ללייפציג 60 מיליון ליש"ט עבור כריסטופר אנקונקו, שחקן העונה בבונדסליגה.

* בקטלוניה מדווחים שצ'אבי כבר סימן מחליפים אפשריים לפרנקי דה יונג, שעשוי להימכר. המטרה העיקרית שלו הוא ברנרדו סילבה, קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת פורטוגל.

* טרינקאו לוחץ על ברצלונה לאפשר לו לעבור בהשאלה לספורטינג ליסבון אחרי שוולבס החליטה לא לממש את האופציה עליו, אך קבוצת האם מעדיפה למכור את שחקן הכנף הפורטוגלי. בצד השני של בירת פורטוגל, מגנה השמאלי של מונפלייה, מיחאילו ריסטיץ', נחת בעיר לקראת הצטרפות ליריבה העירונית בנפיקה.

* ניימאר התייחס לשמועות על עתידו בפריז סן ז'רמן ואמר בריאיון בצרפת: "מהצד שלי זה ברור - אני רוצה להישאר כאן בפ.ס.ז'. א, אחד לא אמר לי שום דבר אחר".

* ב"בילד" מדווחים: סאדיו מאנה בעדיפות עליונה כרגע מבחינת באיירן מינכן. השיחות עם נציגיו מתקדמות והחתמתו נראית ריאלית, כשלפחות כרגע אלופת גרמניה מתכננת את העונה הבאה עם מאנה ורוברט לבנדובסקי גם יחד: הסנגלי בכנף והפולני בחוד.

* באיירן בינתיים הגיעה לסיכום עם ריאן חראפנברך, שיחתום עד 2027 ויצטרף לחברו מאייאקס נוסייר מזראווי שכבר חתם. ההולנדים יקבלו עבורו 25 מיליון יורו ואחוזים ממכירה עתידית.

* איינטרכט פרנקפורט בודקת את אפשרות צירופו של מארק רוקה מבאיירן. המנהל הספורטיבי מרקוס קרושה אוהב מאוד את הקשר הספרדי ורצה אותו בלייפציג וגם בחורף האחרון בפרנקפורט, אבל יוליאן נאגלסמן לא הסכים לשחררו.

* על פי דיווחים בצרפת, ווסטהאם קרובה לסיכום עם ראן על רכישתו של נאייף עקרד, בלם נבחרת מרוקו.

* ברנדן ארונסון, קשר נבחרת ארה"ב בן ה-21, הגיע לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת החתימה בלידס יונייטד, שתשלם עבורו לרד בול זלצבורג 28 מיליון ליש"ט.

* דייויד אורנסטין דיווח כי החלוץ אדי אנקטייה צפוי להישאר בארסנל ולחתום על חוזה חדש לחמש שנים.

* השוער הוותיק פרייזר פורסטר עבר את הבדיקות הרפואיות שלו בטוטנהאם ויהיה ההחתמה הראשונה של אנטוניו קונטה בקיץ. השוער בן ה-34 סיים חוזה בסאות'המפטון וישמש כגיבוי להוגו לוריס.

* ניוקאסל מעוניינת בג'ק הריסון, שחקן הכנף של לידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully