וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבור המהפכה: פריז סן ז'רמן מוכנה להפסיד הון כדי למכור את ניימאר

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 20:00

ב"סקיי" טוענים שאלופת צרפת תסכים למכור את הברזילאי תמורת 90 מיליון יורו, ולאבד עליו סכום עתק אחרי שרכשה אותו ב-222 מיליון. ארבעה שחקנים נוספים על הפרק

אוהדי פריז סן ז'רמן חוגגים אליפות מחוץ לאצטדיון, בלי השחקנים/טוויטר

פריז סן ז'רמן מוכנה לאבד מעל ל-100 מיליון יורו רק כדי למכור את ניימאר ולבצע את המהפכה הדרושה בסגל שלה, כך מדווח היום (רביעי) ב"סקיי" הבריטי וב"אס" הספרדי. על פי הדיווחים, פ.ס.ז' תהיה מוענה למכור את ניימאר ב-100-90 מיליון יורו, כשברקע ניסיון הקבוצה לרענן את הסגל.

כזכור, ב-2017 פריז סן ז'רמן רכשה מברצלונה את ניימאר בעסקה הגדולה בכל הזמנים, כששילמה את הסכום של סעיף השחרור שלו, 222 מיליון יורו. אם אכן תמכור אותו ב-90 מיליון יורו, פ.ס.ז' מוכנה להפסיד 132 מיליון יורו.

ניימאר כבש 98 שערים ב-141 הופעות במדי האלופה הצרפתית, כמות בהחלט מרשימה, אבל הברזילאי סבל מהרבה פציעות, ולא הצליח להביא לבירת צרפת את הדבר העיקרי שלשמו הגיע: ליגת האלופות. פ.ס.ז' הגיעה ב-2020 לגמר הצ'מפיונס והפסידה לבאיירן מינכן, משחק שבסיומו ניימאר מירר בבכי. השנה היא חזרה לסורה במפעל, והודחה בשלב מוקדם יותר, כשנכנעה לריאל מדריד כבר בשמינית הגמר.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
כמה הוא שווה? ניימאר/רויטרס

פ.ס.ז', על פי הדיווח, מעוניינת כמובן לקבל כמה שיותר, אבל מודעת למגבלות בשוק, ושיש מעט קבוצות שיכולות לשלם סכומים גבוהים שכאלה.

בתקופה האחרונה ניימאר נמצא במוקד המחאה של אוהדי פריז סן ז'רמן, שלא אוהבים את הגישה הממוסחרת של הקבוצה ואובדן הזהות שמתבטא במדיניות הרכש. ניימאר ספג שריקות בוז במספר משחקים, ואחרי שפ.ס.ז' זכתה באליפות אמר: "כדאי שיפסיקו לשרוק לי בוז, כי יש לי פה חוזה לעוד שלוש שנים, אז ייגמר להם האוויר".

כמו כן מדווח שפ.ס.ז' מעוניינת למכור שחקנים נוספים: יוליאן דראקסלר, לאבין קורזאווה, לאנדרו פארדס ותילו קהרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully