וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלקראס נראה כאילו שהוא קפץ כבר מהרחם", "לא היה צעיר מלהיב כזה"

הטניסאי הספרדי בן ה-19 הלהיב בניצחון על ראמוס ואמר: "הרגשתי כאילו שאני משחק בבית. נלחמתי על החיים שלי"

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' - סטפנוס ציציפאס 0:6, 6:7 (5)/ספורט1

קרלוס אלקראס ממשיך לשבור שיאים ולבצע דברים שקשה להאמין שיעשה. הספרדי בן ה-19 ניצח אתמול (רביעי) 1:6, 7:6 (7), 7:5, 6:7 (2), 4:6 את בן ארצו אלברט ראמוס בסיבוב השני של רולאן גארוס.

אלקראס, ששיחק במשחק הארוך ביותר בקריירה שלו (קצת יותר מארבע שעות וחצי), נהנה מתמיכה אדירה מצד הקהל המקומי בפריז והחזיר עם כמה נקודות יוצאות דופן ואינספור מהפכים.

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. Ian MacNicol, GettyImages
הצגה. אלקראס/GettyImages, Ian MacNicol

"אני מרגיש כאילו שאני משחק בבית", אמר בסיום אלקראס המאושר, "אני עייף, היה קרב אדיר. ידעתי שהולך להיות משחק מצוין וקשה. נלחמנו עד הנקודה האחרונה, אני כל כך מרוצה מההופעה שלי היום. אני מרגיש כמו בבית, זה מדהים לשחק לעיני הקהל כאן, אני מרגיש את התמיכה מהנקודה הראשונה ועד האחרונה. לא הייתי מסוגל לנצח בלי התמיכה של הקהל. הצלחתי להציל נקודת משחק במערכה הרביעית ואז נלחמתי על החיים שלי בשובר השוויון כאילו שזו הייתה תחילת המשחק. אחרי שזכיתי במערכה הרגשתי רענן. הרגשתי כאילו רק התחיל המשחק, רצתי לכל כדור. נקודת המשחק הזו הציל הכול".

כשנשאל לגבי המהירות האדירה שלו, ענה הספרדי: "אני עובד על התנועה הרבה. אני צריך לזוז טוב. אני לא יודע מה הזמן שלי ב-60 או 100 מטר, אבל הייתי אומר שאני מהיר".

טניסאי העבר מאטס וילאנדר אמר: "אני אסתכן ואגיד שמעולם לא היה לנו שחקן צעיר בן 19 שהיה כל כך מרגש מבחינת שפת גוף. הוא החבילה המושלמת. רוג'ר פדרר בגלל הסטייל, רפאל נדאל בגלל האמוציות, אבל לאלקראס יש משהו שונה וזה מה שאנשים אוהבים ומתחברים אליו".

טניסאית העבר כריס אברט הוסיפה: "הבחור הזה, הוא כנראה קפץ מהרחם כבר. הוא כמו שעועית מקפצת, יש לו אנרגיה בלתי נגמר. האנרגיה, הכריזמה, ההנאה והתשוקה. הוא כל כך לא מיושב בצורה בה הוא מבטא את עצמו במגרש. לא ראינו דבר כזה כל כך הרבה זמן ונהדר לראות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully