וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם עבד אלחמיד בדרך החוצה מהפועל באר שבע

25.5.2022 / 15:50

הבלם הבינלאומי מתקשה מאוד לחיות עם משפחתו בצפון ולנסוע בכל יום שעות לאימוני הקבוצה. אחרי עונה בה נאבק עם עצמו כדי לנהל את השגרה הזו, הוא חש שהוא לא מסוגל יותר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:2 (1:3 בפנדלים)/ספורט1

חאתם עבד אלחמיד בדרך החוצה מהפועל באר שבע. לבלם יש חוזה לעוד שנתיים במועדון, אבל הוא לא מסוגל עוד להמשיך לחיות ולהתנהל כאשר רעייתו ובנו בצפון, בכפר מנדא, והוא צריך לעשות מדי יום את הדרך לבאר שבע לאימוני הקבוצה.

אלחמיד ניסה לחלק את חייו בין דירה שכורה בבאר שבע לביתו בכפר מנדא, אך הוא מתקשה מאוד להמשיך כך והוא רוצה לגור עם רעייתו לה יש קריירה מצליחה משלה כמאמנת כושר בעלת סטודיו מצליח.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה מול חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה מעוניינת, ברקת לא תשחררו ללא תמורה/מאור אלקסלסי

האזינו: יניב טוכמן על החגיגות של הפועל באר שבע

אלחמיד נרכש מסלטיק וכאמור יש לו חוזה לעוד שנתיים. אלונה ברקת מתקשה מאוד לוותר עליו מקצועית, אך השחקן שעבר עונה מאוד מורכבת מקצועית ואישית, החליט עם עצמו שהוא חייב לעשות שינוי ולעבור לגור בצפון בלי לנסוע בכל יום שלוש שעות לכל כיוון לאימוני הקבוצה.

מי שמגלה עניין באלחמיד היא מכבי חיפה, אבל אלונה ברקת לא תסכים לשחררו אליה ללא תמורה. ברקת תנסה לשכנע את אלחמיד להישאר לעונה נוספת, אולם נראה כי הפעם הוא הגיע לרגע בו הוא לא יכול עוד להמשיך ולחיות עם הקושי של הנסיעות והמרחק ממשפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully