וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה זועמת על העמדתה לדין: "הקהל פרץ כשעה אחרי המשחק"

25.5.2022 / 12:58

תובע ההתאחדות בחר להעמיד את הירוקים לדין בעקבות פריצת האוהדים לכר הדשא נגד מכבי נתניה, במועדון הגיבו: "החלטה לא ברורה ודי מקוממת". אין דרישה להפחתת נקודות

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4, כולל הנפת צלחת האליפות/ספורט1

מכבי חיפה הפסידה אתמול (שלישי) להפועל באר שבע ופספסה הזדמנות היסטורית לכל בכל ארבעת התארים האפשריים, אבל במועדון לא ציפו הבוקר שתנחת עליהם העמדה נוספת לדין מצד ההתאחדות לכדורגל בעקבות אירועי משחק ההכתרה בשבת נגד מכבי נתניה.

כידוע, מכבי חיפה הביסה 0:4 את מכבי נתניה בשבת במשחק שעבר ללא אירועים חריגים ביציעים, אלא שתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין את הקבוצה בעקבות פריצת אוהדיה לדשא, על אף שהפריצה התרחשה כשעה לאחר המשחק ולאחר שכבר הסתיים טקס הנפת צלחת האליפות. יש לציין כי התובע לא דורש הפחתת נקודות לאור העובדה שהפריצה קרתה כשעה אחרי המשחק ואף אחרי שהסתיים טקס הענקת צלחת האליפות שארגנה מנהלת הליגה.

אוהדים של מכבי חיפה פורצים למגרש במהלך חגיגות האליפות. ברני ארדוב
אוהדי מכבי חיפה פורצים לכר הדשא לאחר טקס האליפות/ברני ארדוב

גורם במכבי חיפה תקף הבוקר את החלטת התובע: "החלטה לא ברורה של התובע להעמיד אותנו לדין. הירידה לכר הדשא התרחשה כ-50 דקות לאחר שריקת הסיום ולאחר הנפת הצלחת. לאחר כ-7 דקות הוחזרו אותם אוהדים למקומותיהם. החלטה לא ברורה ודי מקוממת".

כזכור. מכבי חיפה נענשה בסגירת היציע הצפוני במשחק נגד מכבי תל אביב ולאחר מכן זכתה בניצחון טכני נגד בני סכנין, במשחק שכשעתיים לשריקת הפתיחה באצטדיון בפתח תקוה בוטל. הקבוצה תתייצב בבית הדין גם היום בעקבות האבוקות, הרימונים והזיקוקים שהדליקו האוהדים נגד מכבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully