וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים מרוצים מבר נתן: "סיום מצוין לעונה מורכבת"

25.5.2022 / 11:42

במשחקו האחרון בקריירה כשופט מרכזי, הוא זכה לשבחים על ההחלטות שקיבל בגמר הגביע הטעון שהסתיים בצורה טובה ובלי הרחקות. יוכשר מרכז VAR לעונה הבאה

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 2:2 (1:3 בפנדלים)/ספורט1

סיפוק רב הבוקר (רביעי) באיגוד השופטים מההופעה של צוות השיפוט אמש באצטדיון טדי בגמר גביע המדינה, בראשות דניאל בר נתן שהיה זה משחקו האחרון כשופט מרכזי.

ההתאחדות לכדורגל פרסמה הבוקר הודעה שבה נכתב: "איגוד השופטים מברך את צוות השיפוט על הופעה מצוינת במשחק גמר גביע המדינה המאתגר, ובפרט את השופט דניאל בר נתן עבורו זה היה המשחק האחרון כשופט מרכזי לאחר קריירה מרשימה ומכובדת. אנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

שחקן הפועל באר שבע איאד אבו עביד עם השופט דניאל בר נתן. ברני ארדוב
נפרד אחרי הופעה טובה ומכובדת. בר נתן ואבו עביד/ברני ארדוב

באיגוד מרוצים לנוכח ההחלטה לשבץ למשחק הגמר את הצוות הכי טוב שעמד לרשותם, כאשר אל בר נתן צורף שופט העבר זיו אדלר, שעשה מבחינת האיגוד עונה מצוינת ושימש כשופט מסך גם בליגה היוונית ובמשחקים בינלאומיים נוספים באירופה.

עבור בר נתן זה היה ערב חשוב מאוד, בו רצה לסיים את הפרק בחייו כשופט מרכזי עם טעם טוב ובוודאי כשמדובר במעמד גמר גביע המדינה, גם לאור הסערה שהייתה סביב לירן ליאני שרצה וקיווה גם הוא לסיים את קריירת השיפוט כמי שמנהל את גמר הגביע.

בר נתן העביר את המשחק בצורה מצוינת. הוא קיבל החלטה טובה לפסוק לכדור עונשין מ-11 מטר כאשר איאד אבו עביד מהפועל באר שבע ביצע עבירה ברחבה ומאוחר יותר קיבל החלטה טובה נוספת כאשר לא שרק לפנדל נוסף בטענה לעבירת יד כביכול של אבו עביד.

למרות המשחק הטעון והיריבות שהתפתחה העונה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע ולראיה שישה שחקנים מורחקים בארבעת המפגשים ביניהן בליגה, סיימו הקבוצות כל אחת עם 11 שחקנים וגמר הגביע תם לאחר 120 דקות ודו קרב פנדלים בצורה הטובה ביותר.

איתן תבריזי משבץ השופטים עם יושב ראש איגוד השופטים גיורא ענבר. ברני ארדוב
ציפייה לשיפור בעונה הבאה. תבריזי וענבר/ברני ארדוב

גורם באיגוד השופטים אמר הבוקר: "עברנו עונה מורכבת. היו תקופות לא פשוטות עם לא מעט טעויות שיפוט, אבל הסיום היה מצוין ואנחנו יוצאים לפגרה בטעם טוב ובתקווה להשתפר בעונה הבאה".

כזכור, לתפקיד יו"ר איגוד השופטים נכנס לאחרונה גיורא ענבר ויש ציפייה שהוא יקדם את הרמה באיגוד. בתוך כך, נודע שהחל מהעונה הבאה יוכשר בעיר שוהם מרכז VAR לכל המשחקים, בניגוד למה שהיה עד עכשיו כאשר שופטי המסך ישבו באולפני ערוץ הספורט בהרצליה ואילו במשחקים ששודרו בערוצי צ'רלטון ישבו השופטים בניידת VAR בנווה אילן.

נשיא המדינה יצחק הרצוג מברך את שופט הכדורגל דניאל בר נתן. חיים צח/לע״מ,
גם הנשיא בירך. הרצוג עם בר נתן/חיים צח/לע״מ

גם נשיא המדינה יצחק הרצוג בירך אמש בטדי את בר נתן עם סיום תפקידו אחרי 19 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully