וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר ואמבפה? השחקנים שחתמו בפ.ס.ז' הפכו לעבדים של כסף"

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה בריאיון נוקב: "כועס ומאוכזב מהקבוצה, לא היה כאן אופי. הסוכן של גאבי משחק, אני לא מבין את זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5/ספורט1

ברצלונה מקווה לחזור להיאבק על תארים בעונה הבאה, אולם עננת המשבר הכלכלי עדיין מרחפת מעליה ומשפיעה על כל הנוגע להחתמת רכש והארכת חוזים של שחקני הסגל הנוכחי. הבוקר (רביעי) פורסם ריאיון של הנשיא ז'ואן לאפורטה לעיתון הקטלאני "ל'אספורטיו", שם התייחס העומד בראש המועדון לסוגיות הבוערות בבארסה.

לאפורטה ביקר את הקבוצה שסיימה עונה ללא הישגים: "אני כועס ומאוכזב, כי למרות שאני מודע לזה שהיו לנו פציעות, אי אפשר להפסיד לקאדיס, לראיו וייקאנו ולוויאריאל בבית. אני מאוכזב מהגישה של הקבוצה. סבלתי כמו צ'אבי ואולי יותר מהיעדר האופי. אני לא מבין את זה, בשום שלב לא היה כאן מנהיג".

על הקשיים ש'לה ליגה' מערימה במגבלות השכר: "כרגע המצב הוא שלא נוכל לעמוד בהן אפילו עם הכנסות של 600 מיליון יורו. אנחנו כבר פועלים בנושא, אבל הליגה נוקטת בגישה נוקשה מאוד שמייצרת מעט מאוד 'פייר פליי' פיננסי. מתי זה ייפתר? אולי במהלך חלון ההעברות, תלוי באיזה פתרון נבחר".

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה. רויטרס
כועס ומאוכזב. ז'ואן לאפורטה/רויטרס

הנשיא שלח מסר גם לסוכנו של גאבי, מי שהפגין בעונה החולפת פוטנציאל להפוך לאחד מעמודי התווך של ברצלונה בשנים הקרובות, אך עדיין לא חתם על החוזה שהוצע לו: "הגשנו לסוכן שלו הצעה כבר מזמן, לא קיבלנו שום סימן של הסכמה. הוא עושה השוואות. אנחנו לא מבינים את הסיטואציה, גאבי בן 17, יש לו הווה ועתיד נפלא בבארסה ואנחנו לא מבינים למה הסוכן שלו משחק ועושה השוואות. אני חושב שההצעה של המועדון, בהתחשב במגבלות השכר שלנו, היא יותר מהוגנת".

לאפורטה נשאל לגבי ניימאר, עליו פורסם לאחרונה כי פריז סן ז'רמן מוכנה למכור אותו, וניצל זאת כדי לירות גם לכיוון בירת צרפת: "מי לא אוהב את ניימאר? הוא שחקן יוצא דופן, אבל יש לו חוזה בפריז סן ז'רמן לעוד ארבע-חמש שנים. השחקנים האלה שחתמו במועדונים כמו פ.ס.ז' הפכו באיזשהו מקום לעבדים של כסף. מסי? כולנו רצינו שיסיים כאן את הקריירה, זה לא התאפשר בגלל הפייר פליי וההצעה של פ.ס.ז'. יש להם מדינה מאחוריהם, זה המון כסף. חידוש החוזה של אמבפה מטלטל את השוק. שחקנים הופכים לשבויים של כסף. ככה זה כשלמועדון יש גב כלכלי של מדינה, זה נוגד את כל עקרונות האיחוד האירופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully