וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח בבאר שבע לקראת גמר הגביע: "גם לנו מגיע לצאת עם משהו גדול מהעונה הזו"

24.5.2022 / 11:00

הפועל באר שבע "רוצה לשמח עיר שלמה" ויודעת שזה הסיכוי האחרון לזכות בתואר: "מכבי חיפה חגגה הרבה, גם לנו מגיע". ברדה לא נעול על ההתקפה, רוקאביציה יפתח? (20:30)

מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע המדינה בין הפועל באר שבע למכבי חיפה/צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: עמית שמחה

מתח רב בהפועל באר שבע לקראת גמר גביע המדינה הערב (שלישי). בניגוד למכבי חיפה שיצאה מהעונה הזו עם אליפות וזכתה גם בגביע הטוטו ובגביע אלוף האלופים, להפועל באר שבע יש הערב סיכוי יחיד לצאת עם משהו למזכרת מהעונה הטובה שלה והוא לזכות בגביע המדינה. מצד אחד בטוחים בקבוצה שגם מכבי חיפה רוצה לזכות בכל התארים ושיש עליה לחץ כזה מצד הקהל והתקשורת, אך מהצד השני הפועל באר שבע כאמור יכולה לסיים את עונת 2021/22 ללא שום תואר וזו תהיה אכזבה ענקית. "כולם יודעים מה מצפה לנו הערב בטדי", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "יש מתח ודריכות אצל כולם. רוצים לשמח עיר שלמה שתהיה הערב מאחורינו. מכבי חיפה חגגה הרבה. גם לנו מגיע לצאת עם משהו גדול מהעונה הזו".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
יחגגו בסוף הערב? באר שבע/דני מרון
ניקיטה רוקאביציה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
צריך לפתוח? רוקאביציה/דני מרון

אליניב ברדה לקח אתמול בסיום האימון המסכם את כל שחקני הקבוצה לבית המלון בירושלים, כולל כאלה שלא אמורים להתלבש. אנדרה מרטינס בספק גדול עדיין ונראה שגם חאתם עבד אלחמיד יפתח רק על הספסל מאחר שהוא לא לגמרי כשיר. ההתלבטויות הגדולות של המאמן נותרו בחלק הקדמי, שם הוא לא נעול על שני שחקני ההתקפה שהוא יעלה. "יש לנו מגוון רחב של שחקני התקפה, אבל אין לנו באנקרים", אומרים בהפועל באר שבע. "גם רוקאביצה שהיה צריך להיות הוא ועוד עשרה בקבוצה לא היה בעניינים במשך המון זמן, כך שלא בטוח שאפילו הוא יפתח ב-11".

המאמן אליניב ברדה ביקש לשים בצד את כל השאלות על עתידו המקצועי לימים שאחרי הדרבי. במועדון מקווים שאם הקבוצה תזכה בגביע, זה ייתן לו דחיפה לקבל את הרצון של אלונה ברקת לראות אותו ממשיך על הקווים בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully