וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ עישן סיגר, דה בראונה השתכר, גריליש עקץ את סילבה: סיטי חגגה אליפות

במנצ'סטר קיימו את מצעד האליפות המסורתי, גווארדיולה חגג: "היה מתח אחרי ריאל, אבל לא ויתרנו". האנגלי הצחיק את מאמנו ו"הודה" לפורטוגלי על כך שהוחלף

תקציר הקאמבק הדרמטי של מנצ'סטר סיטי, שניצחה 2:3 את אסטון וילה וחגגה אליפות/ספורט1

מנצ'סטר סיטי זכתה אתמול (ראשון) באליפות פרמיירליג רביעית בחמש העונות האחרונות, אחרי שחזרה מפיגור כפול ל-2:3 ענק על אסטון וילה. הערב התכולים צבעו את רחובות עם מנצ'סטר עם מצעד האליפות הרשמי, בו האוטובוס עם שחקני הקבוצה עבר בין אוהדי הקבוצה.

מי שניצח על החגיגות היה המאמן פפ גווארדיולה, שזכה באליפות מקומית בפעם העשירית ב-13 עונות כמאמן ראשי. מאמנה לשעבר של ברצלונה ובאיירן מינכן עישן סיגר ואמר: "כולם יודעים שזה הישג ענק. זו הליגה הכי קשה וזכינו בה ארבע פעמים מאז שהגעתי. אני יכול לראות את האושר על הפנים של האנשים. השחקנים עשו קאמבק נהדר, היה הרבה מתח אחרי ההפסד לריאל מדריד אבל לא ויתרנו. צריכים להתגאות בשחקנים".

שחקן העונה קווין דה בראונה הודה שהוא "מעט שיכור" והוסיף: "לזכות בפעם הרביעית זה מדהים. לא היינו יכולים ממש לקיים מצעד בשנה שעברה בגלל הקורונה אבל זה נפלא לראות כל כך הרבה אנשים כאן חוגגים איתנו. עשר שניות אחרי שנקלענו לפיגור 2:0 חשבנו שאיבדנו את זה, אבל עשינו את זה, בדרך של סיטי. זה מרגיש מאוד מתוק".

חברו לקבוצה ג'ק גריליש, שהשתכר בחגיגות של האליפות הראשונה שלו, התלוצץ: "האיש המרכזי שאני רוצה להודות לו הוא ברנרדו סילבה על כך שהוא הוחלף בדקה ה-70, בפיגור 2:0, כי הוא לא היה בכיוון אתמול". כידוע, מי שהחליף את סילבה היה גיבור המהפך, אילקאי גונדואן. בהמשך החגיגות הפורטוגלי שלח עקיצה בחזרה ואמר: "תשאירו את גריליש על הספסל".

כאשר קייל ווקר נשאל מי יכול לנצח אותו באחד על אחד, גם אז גנב גריליש את ההצגה וסיפק תשובה שגרמה לגווארדיולה להתפקע מצחוק: "אני כשהייתי באסטון וילה, בגלל זה פפ החתים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully