וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה בכה: "יזכרו אותנו לנצח". שוער וילה הותקף

התפרצות רגשות באתיחאד: המאמן יצא מגדרו בחדר ההלבשה, גונדואן נישא על כפיים. רק האוהדים שנהרו לדשא ופגעו באולסן קלקלו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 2:3 על אסטון וילה וזכייתה באליפות אנגליה/ספורט1

אוהדי מנצ'סטר סיטי המאושרים הציפו את כר הדשא באתיחאד לאחר ה-2:3 הדרמטי הערב (ראשון) על אסטון וילה והבטחת אליפות שנייה ברציפות ורביעית בחמש השנים האחרונות. האוהדים המאושרים הדליקו רימוני עשן בצבע תכול ונראו מאושרים, וחיבקו את גיבור הערב אילקאי גונדואן שנאלץ לרדת מכר הדשא בליווי אבטחה. גם פפ גווארדיולה נראה נרגש ביותר, ועם שריקת הסיום התחבק ממושכות עם אנשי הצוות שלו כשהוא נראה על סף דמעות. גם שחקנים אחרים כמו ג'ון סטונס מיררו בבכי על כר הדשא, בזמן שהאוהדים מתקרבים אליו.

במהלך המשחק הם עוד נראו המומים כאשר האורחת צעדה ביתרון 0:2 משערים של מתיו קאש (37) וקוטיניו (69). לשמחתה של האלופה היה לה את אילקאי גונדואן שכבש צמד במשחק הפרידה שלו (76 ו-81) ויחד עם שער נוסף של רודרי (78) הוביל מהפך מדהים של סיטי תוך חמש דקות בדרך לעוד אליפות דרמטית.

במשחק המקביל ליברפול ניצחה 1:3 את וולבס כאשר גם המייטי רדס מצאו את עצמם בפיגור מפתיע אך הצליחו לחזור. ראוי לציין שלמרות הדרמה הגדול והמתח בשום שלב הקבוצה של קלופ לא עלתה למקום הראשון לאורך הערב, מאחר והמהפך של סיטי הושג לפני השער של סלאח שהעלה את ליברפול ליתרון.

גווארדיולה התרגש עד דמעות

גלישה בתחתונים בחדר ההלבשה

אוהדי מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
כאוס. אוהדי סיטי על כר הדשא/רויטרס
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם אילקאי גונדואן. רויטרס
טירוף. גונדואן חוגג/רויטרס

אגוארו בירך: "אוהב אתכם"

פפ גווארדיולה יצא מגדרו אחרי המשחק ואפילו בכה, בזמן שאחרים חגגו בתחתונים בחדר ההלבשה. "החבר'ה האלה הם אגדות. כשאתה זוכה באליפות בליגה כזאת ארבע שנים מתוך חמש, זה אומר שאתה מיוחד מאוד. הקבוצה הזאת תיזכר לנצח, היא עשתה דברים מיוחדים מאוד בכדורגל האנגלי".

גווארדיולה הוסיף ש"המשחק הערב היה מלא באמוציות. שיחקנו בנסיבות משונות מאוד, והצלחנו להתמודד עם זה. אחרי השער השני שהם כבשו, היה קשה מאוד. אבל ידעתי שברגע שנכבוש את השער הראשון, הסכר ייפרץ". פפ גם החמיא לליברפול ואמר ש"מעולם לא נתקלתי ביריבה כזאת. ברור שקשה להם להתמודד עכשיו, אבל הם עוזרים לנו להפוך לקבוצה טובה יותר משנה לשנה. העונה הבאה תהיה קשה, אבל נגן על התואר שלנו שוב ושוב".

איש המשחק אילקאי גונדואן סיכם הופעת פרידה בלתי נשכחת: "זה היה משחק לא ייאמן, אני לא יודע מה להגיד. זה פנטסטי. בכנות, אני חושב שכולנו בני אדם וכשהיינו בפיגור 2:0 והכדורים לא נכנסו לנו הרגשנו מאוד קטנים, אבל היינו צריכים לבצע את הפעולות הקטנות כדי להבקיע. שני השערים המהירים שכבשנו נתנו לנו עוד יותר מעשר דקות כדי לשהבקיע את השלישי. אני גאה במה שעשינו היום".

גונדואן הודה ש"ליברפול דחפה אותנו לקצה. אם היא לא הייתה לא משחקת כל כך טוב, אני לא חושב שהליגה הייתה כל כך אטרקטיבית. הם שיפרו אותנו, ואנחנו אותם. למרות שזה יום עצוב עבורם, אנחנו מחכים להתחרות עם קבוצה מעולה כזו גם בעונה הבאה".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה חוגג. רויטרס
עוד אליפות דרמטית. פפ חוגג/רויטרס
אוהדי מנצ'סטר סיטי חוגגים. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
טירוף על כר הדשא. אוהדי סיטי/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

ג'ק גריליש, שהגיע הקיץ מאסטון וילה תמורת 100 מיליון ליש"ט חגג אליפות נגד האקסית: "זה בלתי נתפס. אחרי השער השלישי רצתי לדשא כי כולנו חגגנו ולאחר מכן הלכתי ישירות למנהרת השחקנים ובכיתי. כילד כל מה שאתה חולם עליו זה לשחק בפרמיירליג ולפעמים אתה עושה עוד צעד ומפנטז על זכייה באליפות. קשה לי למצוא את המילים".

על המשחק עצמו אמר גריליש: "ידענו שאסטון וילה קבוצה קשה מאוד, היום הם הראו מה יש להם, אבל עם האיכות שיש לנו אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. עשינו את זה ב-20 הדקות האחרונות. מעולם לא זכיתי בפרמיירליג, אז אני מאושר".

על העונה שעבר באתיחאד: "זה היה הרבה יותר קשה ממה שחשבתי, אבל נהניתי מכל רגע. יצאתי מאזור הנוחות שלי כשהגעתי לכאן, אבל אני יודע היטב שאני יכול לבעוט כמו שצריך בכדור וכל השחקנים פה דאגו לגרום לי להרגיש בבית כשהגעתי".

אוהדי מנצ'סטר סיטי חוגגים. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
גם השער קרס/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

שחקן העבר של סיטי מיקה ריצ'רד התרגש: "אי אפשר שלא להשוות למה שקרה במחזור הסיום לפני עשור. זה לא ישוחזר לעולם, וגם השערים לא נכבשו באותן דקות, אבל אי אפשר להתעלם מהדמיון. ידעתי שהקבוצה הזאת תילחם עד הסוף. היא כבר הייתה בזבל, אבל אחרי השער הראשון הכל השתנה".

גם גארי נוויל בירך את האלופה הטרייה, וסיכם: "עונת כדורגל מופלאה. מגיעות מחמאות למנצ'סטר סיטי, אבל גם לליברפול - על קרב אדיר בראש בראש כל הדרך, בלי מנוח, בלי להוריד רגל מהגז. לא יהיו הרבה עונות פרמיירליג טובות יותר. מה שקרה לסיטי היום היה מדהים. במשך 75 דקות, לא יכולתי להאמין למה שראיתי. זה נראה גמור, אבל פתאום הקבוצה התעוררה וכבשה שלישייה משום מקום".

כך נראתה הדרך לחדר ההלבשה בסיום

תקרית שהעיבה על החגיגות התרחשה במהלך הנהירה של האוהדים לכר הדשא לאחר שריקת הסיום. שוער אסטון וילה רובין אולסן הותקף על ידי אוהדים אחדים, ונאלץ לרדת לחדר ההלבשה בליווי מאבטחים כשהוא סובל מחבלות יבשות. "השוער שלי הותקף. אני חושב שאת שאר השאלות צריך להפנות לסיטי ולפפ גווארדיולה", אמר מאמן וילה סטיבן ג'רארד בכעס.

סיטי כבר הודיעה שתחקור את צילומי האבטחה במקום כדי לאתר את האוהדים שתקפו את השוער, ושהיא מתכוונת להרחיק אותם לתקופה בלתי מוגבלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully