וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה, אוסקה נוטה לוותר על ווימבלדון: "כמו טורניר ראווה"

היפנית שהודחה בסיבוב הראשון ברולאן גארוס סיפרה שאי-מתן הניקוד בווימבלדון בעקבות השעיית רוסיה משפיע: "מקבלת מוטיבציה מלראות את עצמי מטפסת בדירוג"

תקציר זכייתו של קרלוס אלקראס בטורניר מדריד/ספורט1

עד לפני שנה, נאומי אוסקה נראתה כמו הפנים החדשות של טניס הנשים, אך 12 החודשים האחרונים היו קשים עבורה, מקצועית ונפשית, והרחיקו אותה מהטופ העולמי. היום (שני), היפנית הודחה כבר בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס אחרי שהפסידה 7:5, 4:6 לאמנדה אניסימובה, ובכך היא סופרת כבר ארבעה טורנירי גרנד סלאם רצופים בהם היא משתתפת ולא מצליחה להגיע אפילו לשמינית הגמר.

בשנה שעברה אוסקה פרשה מטורניר החימר לאחר שנקנסה בעקבות סירובה להשתתף במסיבות העיתונאים, בהמשך היא לקחה פסק זמן ופרשה מווימבלדון, באולימפיאדה הביתית בטוקיו היא עפה כבר בשמינית הגמר ובאליפות אוסטרליה האחרונה היא הפסידה בסיבוב השלישי לאותה אניסימובה שהדיחה אותה גם הפעם.

במסיבת העיתונאים אליה התייצבה לאחר ההפסד בסיבוב הראשון, אוסקה הצהירה כי ישנו סיכוי שגם השנה היא לא תשתתף בווימבלדון. כזכור, ה-ATP הודיע כי לא יוענקו נקודות דירוג על השתתפות והישגים בגרנד סלאם באנגליה בשל השעיית הטניסאים מרוסיה ובלארוס שהורחקו בעקבות הפלישה והמלחמה באוקראינה.

עוד בוואלה!

הפתעה ברולאן גארוס: קרייצ'קובה הודחה בסיבוב הראשון. גם אוסקה בחוץ

לכתבה המלאה
נאומי אוסקה, טניסאית יפנית, רולאן גארוס 2022. רויטרס
תוותר על ווימבלדון? אוסקה/רויטרס

"ההחלטה לא לתת נקודות משפיע על המנטליות שלי לקראת עונת הדשא, אני לא בטוחה במאת האחוזים שאגיע", סיפרה אוסקה, "הייתי רוצה להגיע רק כדי לצבור ניסיון על דשא, אך למרות שאני לא רוצה להגיד שהטורניר חסר חשיבות, אני מסוג השחקניות שמקבלות מוטיבציה מלראות את עצמן מטפסות בדירוג העולמי".

"אני חושבת שהכוונה של המארגנים הייתה טובה מאוד, אבל ההוצאה לפועל מבולגנת", הוסיפה היפנית, "אני מרגישה שלשחק בווימבלדון בלי ניקוד ירגיש כמו טורניר ראווה. זה לא באמת נכון, אבל בראש שלי זה מרגיש ככה. בכל פעם שמשהו מרגיש לי כמו טורניר ראווה, אני לא יכולה להגיע אליו ב-100%. אני נוטה לא לשחק בתנאים הקיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully