וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיזה מסכנים האוהדים: ה"חדשות" על אבוקסיס לא מעודדות את בית"ר

23.5.2022 / 6:16

המאמן נחשב לקונצנזוס במועדון, אבל הידיעות על כך שהושג סיכום כספי איתו הן רק המשך למצג השווא של חוגג ויונגר. אם לא יהיה שינוי של ממש, גם הוא ירים ידיים ויוותר על התפקיד בקרוב

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים ליד ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נאמן בית"ר ירושלים יצחק יונגר, כבר סיכם עם יוסי אבוקסיס את תנאיו לעונה הבאה. בבית"ר יש קונצנזוס גם בקרב הקהל שאבוקסיס הוא האיש שצריך להוביל את הקבוצה בשנים הבאות, אך כל הודעה על סיכום עם המאמן לא תבשר שום דבר חדש בקבוצה, פרט לכך שניתן לסגור עם מאמן במחיר זול משום שבני יהודה וברק אברמוב משתתפים בשכר.

אברמוב וחוגג נפגשו עם אבוקסיס כבר בשבוע שעבר כדי לנסות לסכם על התנאים. למרות השמועות, לאברמוב איך כל כוונה להיות חלק מבית"ר, מדובר בסכומים שהם לא בכיוון מבחינתו, מה גם שאם היה רוצה לסייע, הוא היה צריך להמתין במשך שנתיים בתקופת צינון ונתקל במכשולים נוספים.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
אין חדש תחת השמש. אבוקסיס/קובי אליהו

אבל הסיפור כאן הוא הרבה מעבר לאברמוב: ריאלית, אין ליוסי אבוקסיס סיכוי לעבור בבקרה תחת חוגג. כדי לכסות אפילו שליש מהגירעון ולהעמיד תקציב מינימום, חוגג יצטרך להביא כ-15 מיליון שקל מהבית עוד לפני שינסה להעביר את אבוקסיס. זה לא יקרה וכולם יודעים את זה, אך הודעה על החתמת אבוקסיס יכולה לשדר עסקים כרגיל, אולי להוריד לחץ. אבל האם יש שם דאגה אמיתית לעתיד בית"ר? לאבוקסיס? יש לו חוזה בבני יהודה והוא לא ייאמן שם, החוזה הזה עובר לבית"ר, אך אם לא יקרו דברים חיוביים, גם בבית"ר הוא ירים ידיים.

בסופו של דבר חוגג מזמן דואג לאינטרס שלו ולא לעתיד בית"ר ובא כוחו יצחק יונגר הפך לנאמן של חוגג בלבד, בית"ר לא באמת מעניינת אותו. כיום המועדון הוא סוג של בן ערובה תחת חוגג ויונגר, לתפעל במינימום עד שיגיע רוכש, סיטואציה שהליכה לבית משפט ופירוק כבר הפכו להרבה יותר טובים עבורה כדי להתחיל מחדש.

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד משה חוגג. מאור אלקסלסי
הקורבנות האמיתיים. אוהדי בית"ר/מאור אלקסלסי

וכך יימרטו העצבים של האוהדים לאורך הקיץ. הם יגיעו למחאות, אבל חוגג יעשה לביתו, יונגר יבצע והמועדון ימשיך להימחק. ומה עם קברניטי ההתאחדות והמנהלת? לא במקרה הגענו למצב הנוכחי עם הכדורגל, אין אבא ואמא לכדורגל הישראלי, אוהדי הכדורגל מופקרים, אין שום דרישות סף מבעלים - לא ניהוליות, לא מוסריות ולא ערכיות. הכל כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully