וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונגר סיכם עם אבוקסיס על המשך דרכו בבית"ר, המאמן ימתין להתפתחויות

22.5.2022 / 18:40

נאמן המועדון נפגש עם המאמן וסיכם איתו את תנאיו, כאשר אברמוב ובני יהודה ישתתפו בשכרו. עם זאת, אבוקסיס רוצה לראות אם הקבוצה תעמוד על הרגליים ולא יהיה על הקווים בכל מחיר

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 3:3/ספורט1

נאמן בית"ר ירושלים, יצחק יונגר, נפגש עם המאמן יוסי אבוקסיס וסיכם איתו את תנאיו לעונה הבאה, כאשר ברק אברמוב ובני יהודה ישתתפו בשכרו.

יחד עם זאת, מבחינת אבוקסיס ועל אף הסיכום, הוא ימתין לראות אם הקבוצה תעמוד על הרגליים ומה יהיו האנרגיות מסביב, ולא יפתח את העונה הבאה על הקווים בכל מחיר.

למעשה, אבוקסיס ממיר את החוזה בבני יהודה בחוזה בבית"ר ירושלים, אך בשלב זה אין לבית"ר יכולת אמיתית להעבירו בבקרה או להתחייב לו לסגל עימו תוכל הקבוצה לצאת לדרך. היא יותר מסמנת וי כדי לנסות ולשדר עסקים כרגיל.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
קיבל את מבוקשו ויישאר בבית"ר ירושלים. אבוקסיס/דני מרון

בפברואר האחרון חזר אבוקסיס בן ה-51 לבית"ר ירושלים כ-21 שנה אחרי שעזב אותה בתור אחד משחקניה המובילים לטובת היריבה המושבעת הפועל תל אביב, מה שהוביל לכך שהפך לדמות שנויה במחלוקת ביציעים ובמשך שנים ארוכות ביציע המזרחי נשמעו שירים רבים בגנותו. כשחקן הקבוצה בין 1995 ל-2001, זכה אבוקסיס עם בית"ר בשתי אליפויות.

אבוקסיס הצליח לחזור במהרה ללבבות האוהדים כשהוביל את בית"ר להישארות בליגה, בעיקר בזכות פלייאוף תחתון בו הקבוצה כלל לא הפסידה בשבעת המשחקים הגורליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully