וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבית"ר ידרשו ערבויות אישיות והבטחה כי לא יקצצו בשכרם

20.5.2022 / 8:45

רוב שחקני הקבוצה מסיימים חוזה, אבל גם השחקנים שחתומים במועדון מתכוונים להציב דרישות נוקשות אם יידרשו להישאר. בבית"ר מבינים ללבם: "זה עצוב, אבל כבר אין ערך למילה או להסכם כתוב"

אוהדי בית"ר ירושלים מוחים ליד ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בזמן שקבוצות אחרות כבר החלו בהכנות לעונה הבאה, אי הוודאות ממשיך ללוות את בית"ר ירושלים. בקבוצה אמנם יש קונצנזוס בנוגע להמשך דרכו של יוסי אבוקסיס ובמקביל גם ברק אברמוב מציע להשתתף בשכרו בעונה הבאה, אבל בשלב הזה לא ניתן להחתימו וגם אם זה ייעשה, הוא לא יוכל לעבור בבקרת התקציבים כל עוד לא יימצא פתרון כלכלי למועדון.

אבל הבעיות בבית"ר גדולות יותר מאשר אבוקסיס. משה חוגג עדיין מתעקש לקבל על הקבוצה סכום של 5 מיליון דולר מעבר להתחייבות הכספיות של המועדון שמגיעות ל-27 מיליון שקל, ובשלב הזה השחקנים כבר מחפשים אופציות אחרות. לא מדובר רק על שחקנים שסיימו חוזה, אלא גם על שחקנים בעלי חוזה שכבר חושבים איך להשתחרר. בין היתר חתומים בקבוצה איתמר ניתן, אוראל דגני, אופיר קריאף, אביאל זרגרי, ירדן שועה, חלאופילו פלייטר ונתנאל דלויה, ולמועדון יש גם אופציה להאריך את חוזהו של מיכאל אוחנה ל-31 במאי.

חלאופילו פלייטר, אופיר קריאף שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. דני מרון
גם הם מבינים: כרגע, אף אחד לא שומר עליהם. פלייטר וקריאף/דני מרון

חלק מהשחקנים אף הבהירו כי אם ייאלצו אותם להישאר הם יבקשו ערבויות אישיות ומסמך חתום בו המועדון מתחייב לא לקצץ בשכרם ולשלם להם את הקיצוץ שנלקח משכרם בעונה הנוכחית.

גורם בבית"ר אמר על הדברים: "בית"ר חייבת לצאת לדרך חדשה, זה לא רק כסף אלא גם חוסר אמון. כל עוד חוגג כאן, כולם בורחים כי יודעים שאין אופק ואין שום ערך למילה או להסכם חתום. זה השם של בית"ר ירושלים היום, וזה מה שהכי עצוב. שחקנים מתים להישאר בגלל הביחד והקהל, אבל השכל הישר וכל האנשים שסובבים אותם אומרים להם לא לעשות את זה. מבינים שבית"ר תחת חוגג זה לא מקום להיות בו. נקווה שיקרה נס ונצא לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully