וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.5: התקדמות בין מאנה לבאיירן, גנאברי יעזוב?

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 19:53

אחרי שנוייר האריך חוזה, הבווארים בעקבות כוכב ליברפול. הגרמני עשוי להימכר בקיץ או לעזוב כשחקן חופשי ב-2023, קלאדז'יץ' על הכוונת. טרזיץ' מונה למאמן דורטמונד

שערי המחזור ה-38 בליגה האנגלית/ספורט1

העברות

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על חזרתו של אדין טרזיץ' לתפקיד מאמן הקבוצה. מי שבתור מאמן זמני הוביל את הצהובים-שחורים לזכייה בגביע בעונת 2020/21, אז החליף לחצי שנה את המאמן שפוטר לוסיאן פאברה, זוכה כעת להבעת אמון ולחוזה לשלוש שנים, עד קיץ 2025, ויחליף בתפקיד את מרקו רוזה שפוטר בסוף השבוע.

* מנואל נוייר האריך את חוזהו בבאיירן מינכן עד קיץ 2024. בהנחה שלא יעזוב לפני תום ההסכם, השוער בן ה-36 ישלים 13 שנים (לפחות) במדי אלופת גרמניה.

* ליברפול הודיעה רשמית על צירופו של פאביו קרבאליו מפולהאם. המייטי רדס ישלמו כ-5 מיליון ליש"ט ופולהאם עשויה לקבל 2.7 מיליון נוספים דרך בונוסים שונים. קרבאליו כבש העונה 10 שערי צ'מפיונשיפ ובישל 8 נוספים.

* אסטון וילה הודיעה על צירופו של הקשר האחורי בובקאר קמארה, שסיים את חוזהו במארסיי וסירב להאריכו. בינואר האחרון נקשר שמו עם מעבר אפשרי למילאן.

* פ.צ. קלן הודיעה באופן רשמי של מכירתו של הקשר סליח אוזג'אן לבורוסיה דורטמונד. הגרמני-טורקי נולד בקלן ושיחק בקבוצה המקומית מגיל 9. הוא עוזב אותה בגיל 24 תמורת כ-6 מיליון יורו בלבד.

* סגירת מעגל בשווייץ: חלוץ הנבחרת לשעבר, אלכסנדר פריי, מונה למאמנה החדש של פ.צ. באזל. פריי, שהגיע מווינטרטור מליגת המשנה במדינה, החל את קריירת הבוגרים שלו בבאזל ושב אליה בשנים האחרונות שלו כשחקן.

שמועות

* קיץ של שינויים בהתקפת באיירן מינכן? על פי דיווח של עיתונאי "סקיי גרמניה" פלוריאן פלטנברג, סאדיו מאנה "רואה את עצמו מגיע הקיץ לבאיירן". כוכב ליברפול לא קרוב להארכת חוזהו שמסתיים בתום העונה הבאה, וכעת יש התקדמות בשיחות בין באיירן לבינו ובין נציגיו. על פי פלטנברג העסקה "מאוד ריאלי" וסכום ההעברה צפוי להיות נמוך מ-50 מיליון יורו.

* שחקן כנף שעשוי לעזוב את באיירן הוא סרג' גנאברי. ב"סקיי גרמניה" מאמינים שהוא לא יאריך את חוזהו שמסתיים בתום העונה הבאה, וכעת השאלה היא האם הוא יימכר כבר הקיץ או ייפרד בהעברה חופשית בתום עונת 2022/23.

* בנוגע לעמדת החלוץ, באיירן חושקת בשירותיו של חלוץ שטוטגרט סשה קלאידזי'ץ'. הבווארים מוכנים לשלם בין 20 ל-25 מיליון יורו תמורתו, וזה קרוב לסכום שקבוצתו של האוסטרי דורשת.

* אנטרו הנריקה, שמוערך מאוד על ידי קיליאן אמבפה, יחזור לפריז סן ז'רמן כדי לנסות למכור את ניימאר, לאנדרו פארדס, מאורו איקרדי, לייבין קורזאבה, יוליאן דראקסלר ואנדר הררה.

* אמבפה רוצה להחתים את קשר ברצלונה פרנקי דה יונג. בארסה עשויה להסכים למכור את ההולנדי כדי לפנות כסף לרכש.

* קרב גרסאות בנוגע לאורליאן טשואמני: הקשר בן ה-22 סיכם את תנאיו בליברפול ובריאל מדריד, וכעת צריך להכריע בין השתיים. לפי RMC, הנטייה שלו היא להעדיף את סגנית אלופת אנגליה. לפי דיווחים באנגליה, הוא דווקא הודיע לראשי ליברפול שבחר באלופת ספרד.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 22.5: "באיירן היא היסטוריה מבחינת לבנדובסקי"

לכתבה המלאה
שחקן אתלטיקו מדריד לואיס סוארס. רויטרס
יעבור דווקא לאקוודור? סוארס/רויטרס

* מוחמד אלנני חתם לעונה נוספת בארסנל עם אופציה לעונה נוספת, כך מדווחים באנגליה.

* לואיס סוארס עשוי לעבור לליגה האקוודורית העונה. אמלק הגישה לו הצעה לשתי עונות.

* יובנטוס מחפשת מחליף לג'ורג'ו קייליני, שעזב. לפני הדיווחים באיטליה, יובה מעוניינת בקאלידו קוליבאלי מנאפולי ובגבריאל מארסנל.

* אחרי סיום העונה באיטליה, ארתורו וידאל ואלכסיס סאנצ'ס יעזבו את אינטר. וידאל כבר מנהל משא ומתן מתקדם עם פלמנגו, וצפוי לשחק בברזיל בעונה הבאה.

* וולפסבורג צפויה להודיע מחר על מינויו של ניקו קובאץ' למאמן הקבוצה. הקרואטי-גרמני יקבל סמכויות נרחבות במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully