וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.5: "באיירן היא היסטוריה מבחינת לבנדובסקי"

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 22:24

סוכנו של החלוץ צוטט ב"בילד", בארסה מחכה לו. טשואמני סיכם בליברפול וגם בריאל, ויצטרך להחליט. קבאני עזב את יונייטד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.5/ספורט1

העברות

* מאמן מנצ'סטר יונייטד היוצא רלף רנגניק אישר כי אדינסון קבאני יעזוב לפני את השדים האדומים אחרי המשחק מול מול קריסטל פאלאס במחזור הנעילה בפרמיירליג.

* פאביו פקיה שהעלה את קרמונזה לעליית ליגה ראשונה לסרייה A אחרי 26 שנה, התפטר במפתיע. פיליפו אינזאגי הוזכר באיטליה כמועמד המוביל להחליפו.

* למרות שאטאלנטה פספסה את הכרטיס לאירופה בפעם הראשונה אחרי חמש שנים וחרף דיווחים שעתידו של המאמן ג'אן פיירו גאספריני בסכנה, היו"ר לוקה פרקאסי הצהיר אתמול: " גאספריני ממשיך בקבוצה".

* נוסייר מזראווי עובר לבאיירן מינכן בהעברה חופשית מאייאקס. חסן סליהאמידז'יץ' אישר: "העסקה סגורה". גם הבדיקות הרפואיות של המגן הימני הושלמו.

ניימאר, פריז סן ז'רמן. David Ramos, GettyImages
עוד קיץ מלא שמועות? ניימאר/GettyImages, David Ramos

שמועות

* בצרפת מדווחים: הקטארים החליטו שהם רוצים לשחרר את ניימאר מפריז סן ז'רמן! כזכור, קיליאן אמבפה חתם על חוזה שמעניק לו גם כוח בקבלת החלטות מקצועיות, ואתמול נטען בצרפת שהנהלת פ.ס.ז' הבטיחה לו במסגרת החוזה החדש שהיא תשחרר את ניימאר ותביא את עוסמאן דמבלה, הקיצוני של ברצלונה וחברו של אמבפה לנבחרת צרפת. ב"ספורט" הקטלאני מוסיפים: "פ.ס.ז' תציע את ניימאר לברצלונה, המכשול: שכרו שעומד על 30 מיליון יורו".

* המנהל המקצועי של באיירן מינכן אמר על פרשת רוברט לבנדובסקי: "לרוברט יש חוזה עד 2023 והוא ישלים אותו. הצעה מברצלונה? לא נדבר על עניינים פנימיים של המועדון. נותרה לו עוד שנה". לדברי סליהאמידז'יץ', "הייתה לנו שיחה עם הסוכן שלו והבהרנו לו שאנחנו רואים אותו כחלק מהעתיד של המועדון. הגשנו הצעה טובה מבחינת תנאים. אני מופתע שהסוכן שלו אומר דברים אחרים בפומבי... ללבנדובסקי יש סוכן שסובב לו את הראש ומסובב לו את הראש כל השנה. זה לא הולם. יש לנו כבוד עצום לרוברט, תמיד הערכנו אותו וידענו להראות את זה". למרות זאת, סוכנו של לבנדובסקי צוטט הערב ב"בילד" כאומר: "באיירן היא היסטוריה מבחינת רוברט".

* על פי RMC, אורליאן טשואמני סיכם את תנאיו בשתי המשתתפות בגמר ליגת האלופות: ריאל מדריד וליברפול, שכעת צריכות להגיע לסיכום עם מונאקו בנוגע לדמי ההעברה. הקשר בן ה-22 אמור להחליט עד סוף השבוע למי מבין השתיים יצטרף, כשפריז סן ז'רמן ירדה מהפרק.

ג'ונתן דייויד שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
מבוקש. דייויד/רויטרס

* ארון וואן-ביסאקה רוצה חוזה חדש ומשודרג במנצ'סטר יונייטד, אבל ראשי המועדו העבירו לו מסר לפיו עליו להמתין להחלטה של אריק טן האח לגביו. יונייטד כבר קיבלה כמה פניות מקבוצות אחרות בפרמיירליג בנוגע ל-AWB ובכל המקרים השיבה שהדבר תלוי בהחלטת המאמן החדש. אגב טן האח, לפי הדיווחים, המאמן ביקש מההנהלה לקדם מגעים לרכישת חלוץ ליל, ג'ונתן דייויד.

* בובקאר קמארה, הקשר האחורי של מארסיי שזומן ביום חמישי לסגל נבחרת צרפת, יחתום באסטון וילה. השחקן בן ה-22, שיכול לשחק גם כבלם, הודיע אמש כי החליט לעזוב את מארסיי ועל פי הדיווחים בצרפת בחר בווילה.

* נמניה מאטיץ' עשוי להגיע לרומא לאיחוד נוסף על ז'וזה מוריניו, אבל פולהאם שחזרה לפרמיירליג, מנסה לפתות אותו לחתום בשורותיה עם חוזה גבוה במיוחד. הסרבי יסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד ביולי.

* טוטנהאם ויובנטוס הן המתעניינות הראשיות בשחקן הכנף המצטיין של איינטרכט פרנקפורט, פיליפ קוסטיץ'. הסרבי בן ה-29 נבחר ל"שחקן השנה" של הליגה האירופית אחרי הזכייה של קבוצתו בגביע.

* למרות שסוכנו של סשה קלאידז'יץ' נפגש לפני כמה ימים עם באיירן מינכן, בגרמניה מדווחים שנראה שהוא יותר קרוב למעבר לבורוסיה דורטמונד. האוסטרי שמתנשא לגובה של שני מטרים מסרב כרגע להאריך את חוזהו בשטוטגרט שעתיד להסתיים ב-2023 - מה שאמור להפוך את דמי ההעברה שלו ללא גבוהים יחסית.

* גם באיטליה מספרים על מאבק דו ראשי בין שתי ענקיות: אינטר ומילאן. המילאנזיות חושקות בקשר אמפולי, כריסטיאן אסלאני, שאמור לפגוש את נבחרת ישראל בעוד כשבועיים ביחד עם עם נבחרת אלבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully