וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג הודה: "לברון ג'יימס בנה את הסגל, הוא ה-GM"

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 12:42

הגארד ששיחק עם קינג ג'יימס בקליבלנד מאשר את הטענות על הכוכב: "לברון היה מאחורי הקלעים. לא כעסתי עליו, הבנתי שככה זה עובד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.5/ספורט1

כבר שנים ארוכות כוכבי ה-NBA זוכים להשפיע על ההחלטות המקצועיות של הקבוצות שלהם, בתופעה מוכרת שמעניקה כוח לשחקנים, ומי שנחשב למייצג הבכיר של התופעה הוא ללא ספק לברון ג'יימס. על פי השמועות בליגה, לברון הוא הרבה מעבר לכדורסלן של פעם, שמגיע לאימונים ולמשחקים במטרה לנצח ולתת את המיטב, אלא ממש שולט מאחורי הקלעים ועוזר להרכיב את הסגל.

כך היה, למשל, בתחילת דרכו כשעזר לבנות את מיאמי הגדולה שזכתה בשתי אליפויות, כך היה בקליבלנד, ורק בשנה האחרונה הוא ספג ביקורת על הדחיפה הנחושה שלו להביא ללייקרס את ראסל ווסטברוק - החלטה שעל פי הדיווחים הייתה ביוזמתו ועל פי דרישתו, והתבררה ככישלון.

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
רגע, אתם רוצים להגיד שלא דייויד בלאט בנה את הקבוצה?/GettyImages

כעת קיירי אירווינג, ששיחק עם לברון בקליבלנד, למעשה מאשר את הדברים. הגארד של ברוקלין התארח בפודקאסט "I AM ATHLETE" ושוחח עם כוכבי הפוטבול ברנדון מרשל ולשון מקוי.

עוד בוואלה!

הדיון נגמר: "לברון ג'יימס לעולם לא יוכל להיחשב ה-GOAT"

לכתבה המלאה

"כן, לברון היה מאחורי הקלעים", אמר אירווינג, ושאל את המנחים: "מה הכינוי שלו? LeGM?". מרשל ומקוי צחקו, אבל אירווינג התעקש שזו האמת והתייחס לתקופה בקליבלנד: "הוא זה שהרכיב את הסגל! לא כעסתי עליו... אמרתי לעצמי, אוקיי, ככה זה עובד'".

אגב, בימים האחרונים דווח ב-ESPN ש"לפני כמה שנים, כאשר קיירי עמד להפוך לשחקן חופשי, לברון היה מעוניין לנסות לגייס אותו ללייקרס. הוא פנה אליו וניסה ליישר ההדורים, אבל זה נמשך לקצרה. כאשר קיירי לא בחר בלייקרס, היחסים ביניהם שוב הידרדרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully