וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון נגמר: "לברון ג'יימס לעולם לא יוכל להיחשב ה-GOAT"

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 8:21

פרשן ESPN מסביר למה היכולת האישית המצוינת של לברון העונה לא מחפה על הכישלון של הלייקרס, ואף פוגעת אנושות בתדמית שלו, במיוחד בהשוואה למייקל ג'ורדן

מייקל ג'ורדן פוגש את מג'יק ג'ונסון במשחק האולסטאר/טוויטר

בארה"ב ממשיכות לסעור הרוחות סביב הכישלון של לוס אנג'לס לייקרס העונה, אחרי שהקבוצה לא הצליחה להעפיל לפלייאוף. הלייקרס החלה את העונה כשעל פי אתרי ההימורים היא במקום השני במועמדות לזכות באליפות אחרי שהעמידה סגל שכולל את לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, ראסל ווסטברוק, רייג'ון רונדו, דווייט הווארד וכרמלו אנתוני, אבל הקבוצה ספגה הלילה מול פיניקס הפסד שביעי ברציפות, לא הצליחה אפילו להיכנס לפליי-אין (ולסיים בין עשר הראשונות במערב) ולמעשה מאז פגרת האולסטאר היא במאזן 17:4. לברון ודייויס האשימו את הפציעות, אבל ברור שהבעיה היא מורכבת בהרבה, מאחר שקבוצות רבות בליגה התמודדו עם פציעות, ביניהן למשל ניו אורלינס, שבלי כוכבה הגדול זאיון וויליאמסון עברה את הלייקרס, גם בעונה שבה לברון ג'יימס מציג יכולת אישית מצוינת.

לברון ג'יימס פוגש את מייקל ג'ורדן, משחק האולסטאר בקליבלנד. Kevin Mazur, GettyImages
לג'ורדן זה היה יכול לקרות?/GettyImages, Kevin Mazur

ואם מדברים על לברון ג'יימס, הרי ברור שהכישלון העונה פוגע במורשת שלו. אומנם הוא מעמיד ממוצעים נפלאים (30.3 נקודות, 8.2 ריבאונדים, 6.2 אסיסטים) - אבל הקבוצה שלו נראית מפוררת ומפולגת, חסרת מוטיבציה, ו-48 ההפסדים שספגה (בינתיים) זה הכי הרבה שלו בקריירה בעונה.

לטענת פרשן ESPN סטיבן איי סמית, הכישלון העונה סותם את הגולל על דיון "הכדורסלן הטוב בכל הזמנים", ופוסל סופית את האפשרות שלברון יוגדר כ-GOAT. "זאת העונה הכי גרועה בקריירה של לברון", צווח סמית, "אני לא מדבר על המספרים שלו, ואני לא מדבר על מה שהוא עשה כשחקן. אני מדבר על הדבר שהוא חלק ממנו. דיון ה-GOAT נגמר סופית. אם היה איזשהו ספק, העונה הזאת חתמה סופית שלברון לעולם לא יוכל להיחשב כגדול מכולם".

עוד בוואלה!

"מהאכזבות הגדולות אי פעם": בארצות הברית מבקרים את הלייקרס

לכתבה המלאה

סמית טוען שמבחינתו תמיד מייקל ג'ורדן היה הגדול מכולם, אבל הוא היה סבור שאם לברון היה זוכה בעוד אליפות ובתואר הקלע הגדול בכל הזמנים - אפשר היה להתווכח על זה. אבל העובדה שלברון לא הצליח לאגד את הקבוצה ולחבר אותה, ונכנע ליריבה כמו סן אנטוניו הצעירה עם סגל די אלמוני, סוגרת כל אפשרות לדיון. "אתה מספיק טוב בשביל לקלוע 30 נקודות למשחק, אז איך אתה לא מספיק טוב בשביל להעמיד את החיילים שלך במקום, כדי שתוכלו להעמיד קבוצה מכובדת? וזה בן אדם שדיבר והצהיר שהוא נגד הפליי-אין. עכשיו אתה אפילו לא בפליי-אין!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully